• Mijn nichtje van vijf! Echt, ze weet niet wat ze zegt en dat het best gemeen is maar iedere keer lig ik weer plat :'D Laatst zei ze tegen haar moeder, die voor een tijdje niet (goed) kon lopen; ‘Há-há jij kan lekker niet lopen!’ Toen is haar moeder opgestaan en heeft ze haar een zachte tik op haar handen gegeven :'D. Ook zei ze tegen haar oma ‘Wat ben ik blij dat ik niet zo dik als jou ben.’ Terwijl haar oma helemaal niet dik is? Ook zei ze; ‘Ja, jij hebt gele tanden en lelijke kleren. Ik niet!’ tegen haar oma :'D Niet normaal. Ik ken ook een jongetje, en toen zei hij tegen zijn oma toen ze even niet aan't opletten was? ‘Praat ik Turks ofwat? Luister eens effe.’

    Om het nuttig te houden, hebben jullie ook van die brutale neefjes/nichtjes etc? :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik ben zelf wel goed gebekt. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geen brutale! Wel lieve, schattige, grappige! ;D
    Dat zijn dan al achternichtjes en achterneefjes. :p

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 23:08 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Turn schreef:
    Ik ben zelf wel goed gebekt. ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, XD

    Ik heb geen grappige familie.
    Wel is het kleine zusje van een vriendin erg grof soms, maar dat is juist wat haar schattig maakt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haha 2 achterneefjes wat echt enorme boefjes zijn maar ze zijn zo lief stiekem x'D
    De oudste wil met mij trouwen en zei een paar weken geleden nog dat ik zijn vriendinnetje ben (A)


    dream, dare, fly!

    Mijn buurjongetje van 4: 'De hamster vindt jou niet aardig en mij lekker wel.'
    En dat vind ik zo schattig. :9~


    I am an idiot, I move.

    Haha nee, zo brutaal zijn ze niet!


    It's time to be happy again.

    Nee, eigenlijk zijn mijn nichtjes/neefjes best lief :P


    Life is hard and then we die

    hahaha x'D nee mijn familie is nie grappig maar mijn familie is ouderwets:X
    en dat irriteert me zwaar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xD Hahahaha, heerlijk brutaal!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, mijn neefjes zijn ook zo brutaal, haha.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 13:24 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Turn schreef:
    Ik ben zelf wel goed gebekt. ;$

    Mijn leden bij de scouts van 8 jaar ongeveer zijn soms best brutaal. Zo zei er gisteren een tegen me: 'Tetten, jij hebt dikke tetten.' En tegen een medeleidster van me zei ze: 'Jij ziet er echt wel lelijk uit vandaag, maak je in het vervolg eens mooi.'
    Eigenlijk is dat wel altijd grappig (krul)

    Mijn jongste nicht is één jaar jonger als mij en nee, zij is beleefd. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Prosecco schreef:
    Haha nee, zo brutaal zijn ze niet!


    Hope goes lost but never dies.