• Ik zat zo naar het banmeldtopic dingetje te kijken en ik vraag me nu toch wel wat af. Ik zag heel veel mensen 60 dagen geband voor hacken, terwijl JullieWetenWelWieIkBedoel perma zijn geband voor *Kuch*. Ik bedoel, hacken is like illegaal en die krijgen 60 dagen terwijl JullieWetenWelWieIkBedoel niet zoiets vreselijks hebben gedaan dat het illegaal is lijkt mij?

    +Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen.
    +Je ''period'' uitzitten doe je maar ergens anders. ;x

    Ik probeer er dus mee te zeggen dat ik niet snap waarom die hackers geen perma hebben gekregen, terwijl hacken illegaal is.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:21 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmmm ja...
    Ergens is dat wel waar (':
    x


    Has no one told you she's not breathing?

    Beelzebub schreef:
    Vind het om eerlijk te zijn niet echt nodig om daar nou weer over te beginnen, als je er echt nieuwsgierig naar bent of graag je mening wil laten weten kun je dat ook in een pb naar een mod. of naar Rutger sturen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het nog altijd bullshit dat ze perma geband zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Lipsy schreef:
    Hmmm.
    Dat is inderdaad héél erg vaag.
    Maargoed, het was me wel al langer duidelijk dat die bepaalde personen een nogal extreme straf kregen.(cat)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik sluit dit topic, want inderdaad zoals sommigen al zeggen, als je het ergens niet mee eens bent, meldt het dan bij de moderators en/of bemiddelaars. Maak er geen topic over, want daar komt toch alleen maar heisa van.


    "I shut my eyes in order to see.'