• Ik zat zo naar het banmeldtopic dingetje te kijken en ik vraag me nu toch wel wat af. Ik zag heel veel mensen 60 dagen geband voor hacken, terwijl JullieWetenWelWieIkBedoel perma zijn geband voor *Kuch*. Ik bedoel, hacken is like illegaal en die krijgen 60 dagen terwijl JullieWetenWelWieIkBedoel niet zoiets vreselijks hebben gedaan dat het illegaal is lijkt mij?

+Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen.
    +Je ''period'' uitzitten doe je maar ergens anders. ;x

Ik probeer er dus mee te zeggen dat ik niet snap waarom die hackers geen perma hebben gekregen, terwijl hacken illegaal is.

[ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:21 ]

*insert philosophical cringe expression here*

GAYBUDDY schreef:
    (...)
    oke gaby hou maar op nu krijg ik slechte gedachtes. (krul)

Jup, ik hou al op. (krul)

Vind het om eerlijk te zijn niet echt nodig om daar nou weer over te beginnen, als je er echt nieuwsgierig naar bent of graag je mening wil laten weten kun je dat ook in een pb naar een mod. of naar Rutger sturen.

Scream for mercy!

Meth schreef:
    Ik heb duidelijk iets gemist (krul)

Ik ook (:

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Beelzebub schreef:
    Vind het om eerlijk te zijn niet echt nodig om daar nou weer over te beginnen, als je er echt nieuwsgierig naar bent of graag je mening wil laten weten kun je dat ook in een pb naar een mod. of naar Rutger sturen.
    :)

Life is hard and then we die

Gaat dit over een recent akkefietje of die van laaaaaang geleden?

I recycle my thoughts.

Ik weet eigenlijk niet eens wat er is gebeurd toen.
    :X

Travel far enough, you'll meet yourself

Meth schreef:

Ik vind dit topic nou niet echt nodig, het is gedaan en wij kunnen er niks aan veranderen hè

Big girls cry when their hearts are breaking

Krijgen hackers geen Perma? Omg, als iemand recht heeft op een ban voor eeuwig zijn zij het wel-.-'

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Bantopic dingetje? Waar?

ars moriendi

Meth schreef:

All this dampness is damp.

OHMYGEORGE schreef:
    Krijgen hackers geen Perma? Omg, als iemand recht heeft op een ban voor eeuwig zijn zij het wel-.-'

jij snapt het. (krul)

[ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 17:00 ]

Life is a beautiful struggle

OHMYGEORGE schreef:

Only losers can act the way you do

sevani schreef:
    Ik vind dit topic nou niet echt nodig, het is gedaan en wij kunnen er niks aan veranderen hè

-kuch- Ik bedoelde ermee te zeggen dat hackers ook perma zouden moeten krijgen, omdat hacken lijkt mij illegaal is. ;x

Kuyt schreef:
    Bantopic dingetje? Waar?

Dat had ik nou ook (nerd)

Nouja, het ligt denk ik ook wel aan wie ze hacken. Als ze Rutger zouden hacken, zouden ze denk ik meteen een permanente ban krijgen.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.