Ik ben nog niet zo lang op Q en ik heb dus een vraag. waarom is er een speciaal forum, en heel veel quizen en verhalen, over tokio hotel? x
Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.
Omdat TH in 2008 hier echt een rage was. Je kon Quizlet toen een TH-fansite noemen. Álles ging gewoonweg over TH. :'D
Let the Night embrace you
omdat tokio hotel volgens sommige hier kennelijk heel belangrijk is en om de mensen die er niet van houden ervoor te behoeden -over forum- verhalen schrijven ze omdat ze het kennelijk leuk vinden
#WWED - What Would Emma Do?
Omdat Tokio Hotel een hele lange tijd het nummer 1 onderwerp was hier, en omdat er nog steeds heel erg veel fans zitten hier.
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
Rooftops schreef: Omdat Tokio Hotel een hele lange tijd het nummer 1 onderwerp was hier, en omdat er nog steeds heel erg veel fans zitten hier.
effort never betrays you
wat zij zeggen
Read this upside down: 370HSSV 0773H
Solita schreef: Omdat TH in 2008 hier echt een rage was. Je kon Quizlet toen een TH-fansite noemen. Álles ging gewoonweg over TH. :'D
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
Ik heb ook een vraagje: zijn Tom en Bill Kaulitz van Tokio Hotel? Dat weet ik dus nooit
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
Seel schreef: wat zij zeggen
Big girls cry when their hearts are breaking
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
FreeRunner schreef: Ik heb ook een vraagje: zijn Tom en Bill Kaulitz van Tokio Hotel? Dat weet ik dus nooit
[ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 20:54 ]
Zoals de rest al zei
If you don't understand my silence, you will never understand my words.