• -

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 23:50 ]


    --

    Omg, hun breken zo even dubbelglas. Wat van weirdos zijn hun! Ik zou ook bang zijn aha :')


    Everything is worse without music.

    Oh! Ik zou zó bang zijn!

    Hopen dat de politie wat kan doen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Altijd weer dat broertje van jou hè. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Warfarer schreef:
    Oh! Ik zou zó bang zijn!

    Hopen dat de politie wat kan doen...


    Ja, dit gebeurd nu echt te vaak.


    --

    Elke avond?
    They're really pathetic.
    Hebben ze niets anders te doen dan deze zielige shit?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik was laatst bij een vriendin van me thuis (bigfoot) en haar buurvrouw spoort niet en die gooide 14 glazen flessen drank tegen de ramen en de deuren aan, kheb die nacht daarna een nachtmerrie gehad dat die vrouw mn vriendin en haar familie zou doodschieten, kvond t niet erg prettig om mee te maken dus kweet hoe jij je voelt.

    Als dat raam echt gebroken is, kan de politie er nog wat aan doen ook. Dan is het namelijk vernieling van eigendom en daar moet de politie tegen optreden. Wanneer er echter niets kapot is, zal de politie weinig doen. Met die mensen praten, maar daar heb je weinig aan ben ik bang. Ik zou voor de zekerheid sowieso de politie bellen als ik jou was, want als ze dit elke avond doen is het echt niet normaal. Ik bedoel, niet geschoten is altijd mis! Succes ermee! (:

    HAHAHAHHAAA IK HAD OOIT OOK ZO IETS.
    Mijn vriendinnen hadden een schoolfeest, maar ik had daar geen zin in en deed alsof ik ziek was. Mijn ouders waren die avond ook weg en ik was dus alleen. Wordt ik gebeld door mijn vriendinnen en ga ik rustig op de bank zitten bij het raam. Hun zo helemaal vrolijk tegen me aan het praten en ik meepraten, wordt er ineens een ei op mijn raam gegooit en dat spul liep zo smerig naar beneden. Dus ik zat er zo verbaast naar te kijken en schoot ineens in de lach. Ik ging helemaal dood daar XD. Hun vragen wat er aan de hand is en ik zo het helemaal lacherig uitleggen en hun vrolijk met mij meelachen XD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Whahaha, lekker voor die jongens, als ze door de politie mee worden genomen :O Ik had ze allang wel gejaagd met mijn grote mond, maar de politie is bellen is nog veel cooler (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik zou ook de politie bellen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hopelijk kan de politie er iets aan doen, want het is natuurlijk niet leuk.