• Het dynamische duo is 14 oktober naar You Me At Six gegaan. Nadat we eerst buiten stonden en het levensverhaal van Cynthia (een ymas-fan) hadden aangehoord en in spanning en angstig aan het wachten waren tot Britt en Tanya (Mindfuck & Alysseful) en Naan (Passerby) en haar boyfriend er waren, mochten we op ons gemakje naar binnen.
    Nadat we een halfuurtje gewacht hadden, begon Arizona. Na opnieuw eventjes te wachten, begon Ten Second Epic, die volgens ons verrassend goed waren. Na hun set, was het opnieuw wachten tot Kids In Glass Houses zou beginnnen. Na hun set, dacht Chiaar bij haarzelf 'Damn, dat viel toch een klein beetje tegen. Dat kon beter.'
    Janna & Chiaar vonden dat Aled trouwens een sexy leren jasje aanhad.
    Toen was het uiteindelijk tijd voor You Me At Six. Ze openden met The Consequence & lieten de sirene meer dan een minuut spelen. Dat vonden wij zeer amusant aangezien we daarbij het Dopplereffect konden illustreren omdat we de volgende dag een toets van aardrijkskunde hadden. Ook Josh had een zeer mooi jasje aan.
    De menigte was niet te stoppen. Overal waren er crowdsurfers en stagedivers. Tijdens Stay With Me zagen we plots een bekende op het podium staan. Het was Chiaars zus, Nana. Ze had haar ook kostelijk geamuseerd tijdens de circlepit tijdens If I Were In Your Shoes.
    Chiaar heeft half op de grond gelegen, Janna werd aan haar haren getrokken, Chiaar haar armbandje was van haar arm getrokken, Janna heeft een hak in haar gezicht gekregen, Chiaar riep naar een kind dat ze hier niet moest komen stagediven en maar ergens anders moest gaan omdat we haar toch niet meer zouden opvangen, Janna trok een dude met een rood hemdje naar beneden omdat hij op haar hoofd sloeg, etc ...
    Maar desondanks hadden we er niets van willen missen. Vooral onze broeken & T-shirts die tegen ons lichaam plakten.

    Filmpjes:
    Trophy Eyes.
    Fireworks.

    Foto's:
    Even naar beneden scrollen. (:

    Setlist:
    The Consequence
    Kiss And Tell
    Safer To Hate Her
    The Truth Is A Terrible Thing
    Playing The Blame Game
    Trophy Eyes
    Stay With Me
    Liquid Confidence
    Fireworks
    If I Were In Your Shoes
    Save It For The Bedroom
    Underdog

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 17:43 ]


    I'll keep you a daydream away.

    hahahah het klinkt erg leuk :'DD
    En de foto's zijn leuk! Deze en deze zijn mooi, vooral die laatste :o


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het trouwens jammer dat ze bijna geen oude nummers spelen, aangezien ik die beter vind :')
    Stonden jullie trouwens beetje vooraan? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Whoaaa hoe hebben jullie zo'n supergoede foto's kunnen nemen? :O Lijken wel pers-foto's mèn! 8D


    ars moriendi

    Het was echt fijn n.n en ik heb jullie gezien en Britt en Tanya ook :') want zij reden met ons mee naar huis, maar bon ^^ ik heb een voet in mijn gezicht gekregen en ben bijna in een moshpit terecht gekomen, maar ik had het ook niet willen missen. it was sweaty, maar erg fijn.

    Horchata schreef:
    Ik vind het trouwens jammer dat ze bijna geen oude nummers spelen, aangezien ik die beter vind :')
    Stonden jullie trouwens beetje vooraan? :3


    Ik vond het echt jammer dat ze The Rumour niet speelden. ):
    Maarja, het was leuk. ;D
    We stonden echt heel erg dicht. Derde rij ofzo, maar omdat iedereen zo drumde, stonden we ongeveer een meter van het podium verwijderd. ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.