• Oke op deze topic kan je echt alles dumpen dat maar vaag, lomp of melig is. Effe een lompe uitspraak (zelfbedacht) :

    Gustav: "Bill, Georg! Ik heb jullie stijltang gebruikt bij het drummen." lol :P nou jaa dit soort shit. oo jaa nog meer meligheid ik ben bang voor franse les :|


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    x'D er was zo'n film op tv en toen was er zo'n scene in het ziekenhuis en toen stond er bij de ondertiteling: Leeft hij nog, tom? Nee bill hij is dood! Echt ik kwam niet meer bij van het lachenxDxDxD

    cool ik heb laatst geblundert bij frans :| ben echt bang voor die taal. die man zei dat ik een gesprekje moest houden met iemand uit de klas ( ik zit btw nog maar in de 1e) en ik vond dat zoo stom dat ik keihard riep : SHIIIIIT!!!!!!! en toen lag de hele klas in een deuk. daarna moest ik dat geprek houwe maar ik zei inplaats van madame mosjeur of whattevva want ik dagt dat meneer een jonge aanwees... en toen riep ik k eihard scheisse en nu ben ik bang voor franse les ...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    :(

    (typing): Blahhh

    laatst was er bij mij een oppas, omdat mijn vader en moeder naar een vergadering van de muziekschool (ja saai he) toen belde mijn vader (ik moest om negen uur in bed liggen maar ik was dus nog aan het praten met oppas :P ) om half tien en ik nam op. ik dacht dus: sh*t ik lig in bed dus ik zei: ja, de telefoon hiernaast ging, dus ik nam maar op...
    dat was dus lol.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    http://nl.youtube.com/watch?v=Cgt4DEBQy50
    zouden jullie dit alsjeblieft willen raten>als je een account hebt tenminste ik vind het echt gweldig mooi. zeg please wat jij er van vind?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    hijs mooi <3


    You're the heir, I'm the forgotten grave..