• Vorige week kreeg ik via hyves weer contact met een vriend van me die ik heel lang geleden heb leren kennen. (+/- 3 jaar geleden)
    En nouja, wij praten, en het was heel gezellig. Hij vertelde me dat hij me toen al een leuk meisje vond enzo en blablabla. Nouja, ik moet toegeven: hij is zeker niet lelijk. Dus ik voelde me vrijwel gevleid.
    En toen begon er zeg maar een periode van 5 dagen waarin er nonstop gesmst werd, gemsnt en gecamd. Het was zo leuk! We praatten echt over van alles en nog wat en het ging eigenlijk nog net iets verder dan flirten.
    Eigenlijk wilde ik hem zo snel mogelijk zien, want ik werd zeg maar een beetje gek van het feit dat ik hem niet in het echt zag. Dus eerst vroeg ik of hij op mijn vriendenfeestje wilde komen, maar dat kon niet, want zijn auto ging net die dag naar de garage. Nouja, best, vroeg ik of hij naar mijn familiefeestje wilde komen. Dat vond hij wel goed, dan zou zijn auto wel gemaakt zijn. (even voor de duidelijkheid: hij woont in Apeldoorn, ik in Purmerend) Hij zou dan ook moeten blijven slapen i.v.m. drank enzo. En naja, ik kreeg er echt steeds meer zin in, zenuwkriebels etc.
    En sinds woensdag negeert hij me opeens.. geen antwoord meer op smsjes, hij antwoordt ook mijn msnberichten niet. Ik snap er helemaal niets van! Wat heb ik fout gedaan?

    :(


    Life is hard and then we die

    jij hebt niks fout gedaan, hij is gewoon een enorme - hier komt een woord die ik liever niet hier op quizlet zet. -
    jongens zijn gewoon rare wezens. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ik denk niet dat je iets fout hebt gedaan. (flower)
    Veel sterkte, misschien is er gewoon iets gebeurt.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Is hij wel of niet op je feest gekomen?
    Ik vind het een rare gozer, en volgens mij Annick, heeft hij het niet echt het beste met je voor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jongens... Maar het kan ook zijn dat hij gewoon bezig is, hé.
    Don't be sad right away (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    GAYBUDDY schreef:
    jij hebt niks fout gedaan, hij is gewoon een enorme - hier komt een woord die ik liever niet hier op quizlet zet. -
    jongens zijn gewoon rare wezens. (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    GAYBUDDY schreef:
    jij hebt niks fout gedaan, hij is gewoon een enorme - hier komt een woord die ik liever niet hier op quizlet zet. -
    jongens zijn gewoon rare wezens. (cat)

    indeed.


    Everything is worse without music.

    GAYBUDDY schreef:
    jij hebt niks fout gedaan, hij is gewoon een enorme - hier komt een woord die ik liever niet hier op quizlet zet. -
    jongens zijn gewoon rare wezens. (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    jongens we zullen ze nooit snapen(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jongens *sigh*

    Oeeh, bij ehm een musical is er ook zo'n liedje waarvan het begint met ehm:
    Mannen zijn verachtelijke olie domme wezens zonder één greintje fatsoen.
    Volgens mij uit de 3 musketiers ,
    moet je maar op youtube opzoeken want dan voel je je beter :9~


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hooligan schreef:
    Jongens *sigh*

    miss heeft hij geen zin in meteen een familiefeestje ofzo.
    jah,,als hij je blijft negeren is hij de moeite niet hoor.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    miss heeft hij geen zin in meteen een familiefeestje ofzo.
    jah,,als hij je blijft negeren is hij de moeite niet hoor.
    x
    Naja, hij reageerde er heel vrolijk op, en zei van 'Ja, dan ga ik me wel even voorstellen aan iedereen.' En toen maakte ik hem gelijk duidelijk dat we wel boven gaan zitten enzo. Mja. Ik vind het allemaal maar vreemd.


    Life is hard and then we die

    Hooligan schreef:
    Jongens *sigh*

    jongens zijn ook allemaal hetzelfde he?(cat)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."