• Oké mensen , ik start een serie.
    En daar heb ik natuurlijk rollen voor nodig.
    Ik kies de meest geschikte , Niet iemand die als eerste een reactie schreef!

    Dit heb ik nodig;



    Onenightstand Tom 1: BiaatchX3TH
    onenightstand Tom 2: LOViiNGTOM
    Onenightstand Tom 3: kimxgeorg

    vriendin Georg : TOMxKxBITCH
    vriendin Gustav: SEXBOMBillx3

    Huppel die álles doet om Bill van de meisjes weg te houden: xHIPPEKIP

    Meisje die Bill kust op concert(kleine rol): Bustedx

    Beste vriendin van Zaahr: sayXkiss

    beste vriendin van Bill en Tom : SWEETxQUEEN
    + Naam:
    + leeftijd(tussen 14-16):
    + Karakter :
    + Tekstje over jezelf :
    + plaatje:

    [Hoe eerder ik de rollen heb , hoe vlugger ik kan beginnen met schrijven.Dus meteen ál je info geven aub]


    xx

    Ik heb álle rollen! Dankje aan de mensen die gereageerd hebben :)



    Ik proefde meer dan eens verlangen

    vriendin Georg x3


    Lalalalalalalala.

    VRIENDIN GEORG+ Naam: Siham

    + leeftijd(tussen 14-16): 16

    + Karakter : Bitchy,lief&betrouwbaar

    + Tekstje over jezelf :

    Haay people x3.Ik ben Siham en ben sinds kort 16 jaar.Ik ben een enorme TH fan en vooral Georg vind ik helemaal sexy,jammer genoeg zal ik ze nooit ontmoeten.Verder ben ik een lief&bitchy persoon,dus als je te ver gaat kan je een klap verwachten.By the way je kun altijd terecht met geheimen bij mij,want ik ben best betrouwbaar.Scheisse ik moet gaan dus Tschüs<3

    + plaatje: kijk maar in mijn fb,daar heb ik er mega veel x'D



    VRIENDIN GEORG



    Lalalalalalalala.

    + Naam: Say

    + leeftijd(tussen 14-16): 15

    + Karakter : niet op mn mondje gevallen, druk maar ook rustig, droge humor, lief voor mensen die lief voor mij zijn.

    + Tekstje over jezelf : Hey! Ik ben Say en ik zou graag de rol van beste vriendin Zaahr willen. I love music, het is zo ongeveer mijn leven. Ik schrijf vaak verhalen, gedichten of songteksten. Gek genoeg ben ik dol op onweer, of ik nou binnen of buiten ben, ja ik weet het ik ben raar maar zo ben ik nou eenmaal!

    + plaatje: http://www.photopumpkin.com/wp-content/uploads/avril-lavigne-1.jpg

    Zou je me een PB willen sturen als het eerste deel online staat? En als ik een rol heb? Ik krijg namelijk geen mail meer van quizlet maar ik kan het wel zien als ik een pb heb!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    + Naam: Say

    + leeftijd(tussen 14-16): 15

    + Karakter : niet op mn mondje gevallen, druk maar ook rustig, droge humor, lief voor mensen die lief voor mij zijn.

    + Tekstje over jezelf : Hey! Ik ben Say en ik zou graag de rol van beste vriendin Zaahr willen. I love music, het is zo ongeveer mijn leven. Ik schrijf vaak verhalen, gedichten of songteksten. Gek genoeg ben ik dol op onweer, of ik nou binnen of buiten ben, ja ik weet het ik ben raar maar zo ben ik nou eenmaal!

    + plaatje: http://www.photopumpkin.com/wp-content/uploads/avril-lavigne-1.jpg

    Zou je me een PB willen sturen als het eerste deel online staat? En als ik een rol heb? Ik krijg namelijk geen mail meer van quizlet maar ik kan het wel zien als ik een pb heb!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Beste vriendin Zaahr

    + Naam: Tara

    + leeftijd(tussen 14-16): 16

    + Karakter : Aardig, Beetje bitchy, S'morgens altijd vrolijk. soms wel saggie. Niet overal zit hummor maar houd wel van grapjes.

    + Tekstje over jezelf : Ik hou van muziek, SKateboarden. Ik maak zelf graag tekeningen van tokio hotel. Verhalen schrijven doe ik ook graag

    + plaatje: Kies zelf maar een leuke

    Nog 3 rollen mensen!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    doe mij maar de laatste one night stand info is er al

    bedankt dat je me de rol gaf.Ahum¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Tnxs.x333


    *He's the one.

    nog 2 rollen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    De huppel die álles doet voor Bill daar ^^

    + Naam: Annelies

    + leeftijd(tussen 14-16): 15

    + Karakter : Lief, bitchy, spontaan, koppig, moet haar zin krijgen

    + Tekstje over jezelf :
    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben 15 jaartjes oud. In mijn vrije tijd ga ik shoppen met mijn vriendinnen. Veel anders doe ik niet dan shoppen. Maar nu heb ik iets meegemaakt! Er zijn een paar meisjes die Bill, van Tokio Hotel willen, al weet ik niet waarom. En daarom doe ik ook álles om Bill van die meisjes weg te houden! Bill is van MIJ alleen en niemand pakt hem van mij af! Nou, ik moet gaan

    Ciaoz bitchaz

    + plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69087

    nog 2 rollen mensjes!
    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    mag ik dan maybe de BF van Bill of Tom zijn>De info staat er al&anders pas ik het even aan


    Lalalalalalalala.

    nog 2 rollen mensjes


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Mag ik die huppel zijn (A) Mijn tekstje ga ik nu schrijven ^^