• Ja vandaag was ik op school en we stonden voordat de les begon weer met ons 'vrienden'groepje in de gang.. Zei er zo meisje tegen mij van ik zat vanochtend eens na te denken wat voor nut het leven heeft... Je wore geboren en gaat dood.. Je verdiend geld maar gaat toch weer dood dus wat heeft het eigenlijk voor nut...

    En nu zit ik hier na te denken..

    Heb jij een andere mening? Zeg het maar! Want ik ben benieuwd over wat jullie denken _O_


    My heart is yours and so am I

    Misschien zijn we wel geboren om te laten zien wat we van een leven kunnen maken?


    Everything is worse without music.

    Het nut? Ach, beter een leuke tijd hebben dan een kutte, right?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Spring van een dak en je komt er achter.
    Degenen die het weten, kunnen het niet tegen ons komen vertellen, dus ik ben bang/hoop dat het nog wel even duurt voordat wij daar achter komen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat boeit me totaal niet, ik probeer gewoon wat van mijn leven te maken zolang ik er ben _O_


    -

    Ik denk er regelmatig over na. Het doel van leven is volgens mij gewoon gelukkig zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heatherfield schreef:
    Het nut? Ach, beter een leuke tijd hebben dan een kutte, right?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tsja, tis maar goed dat mensen als Einstein, Martin Luther King, etc etc zo niet hebben gedacht.
    Mensen zijn in staat de wereld hier te veranderen. Dat kan op een goede of op een slechte manier (denk aan Hitler). Maar het kan.


    ars moriendi

    Daar wil ik niet over na denken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het nut van 't leven is dat elke dag weer nieuwe dingen ontdekken en doen. Elke dag leren we andere dingen. En elke dag maken we weer iets van ons leven.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    The definition of life is fun, so ;D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Tja, als we hier voor niks waren, dan zouden wij er ook niet zijn. Dus, er is vast wel iets. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet je, soms denk ik "Waarom gaan laten we de mens niet gewoon uitsterven? Dan zijn er geen problemen meer.". Maarja, dat is volgens mij ook geen optie. (':
    Ik denk zelf wel vaak na over het leven, maar een definitieve persoonlijke definitie voor het leven heb ik nog niet gevonden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Significance schreef:
    Misschien zijn we wel geboren om te laten zien wat we van een leven kunnen maken?


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Daar denk ik ook redelijk vaak over na.
    Ik ben er nogsteeds niet uit.
    Ik denk dat we daar pas achter zullen komen als we doodgaan, en tot die tijd blijf ik geloven, dat we er zijn om anderen iets te leren.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat is de meest onoriginele vraag! Daar denkt elke mens wel eens over na. Ik niet! Daar hou ik me niet mee bezig want daar bestaat toch geen officiëel antwoord op.
    Iedereen heeft een andere mening en ik... ik denk daar gewoon niet over na want wat is dan weer het nút om dààrover na te denken als je toch nooit een deftig antwoord zal hebben?
    Maarja, als je het leuk vind moet je dat vooral blijven doen. (:
    Ik zou er alleen maar gefrustreerd door raken...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.