• ik heb een idee voor quizlet. Een agenda, zodat je dingen erin kunt schrijven enzo, dat je weet waaar je aan toe kunt zijn... want dat lijkt me best handig


    A woman's best make up is her smile

    Hm, ik weet niet, ik vind het niet echt bij de rest van de bedoeling van de site passen ofzo...
    Dus eigenlijk ben ik tegen, hoewel ik niet zal protesteren als hij er toch komt ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vrijdag 15 oktober: Vandaag gaan *user* en *user* een topic aanmaken, komt er een enorme discussie waardoor het topic gesloten wordt. Daarnaast komt je story in de top 5, en er wordt een hoofdstuk bijgeschreven van het verhaal dat je volgt.
    Zie je het al voor je? Ik houd het wel bij mijn eigen agenda.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet het niet.. misschien kan het iets worden!


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Het is een leuk idee, maar ik denk dat er gewoon te veel nadelen aan zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    En wat zou er dan in die agenda komen moeten te staan? o.o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    En wat zou er dan in die agenda komen moeten te staan? o.o

    bv. als je anime kijkt, dat wanneer die uitkomen, dat je dat erin zet, of dat je zelf een bepaald hoofdstuk uit wilt laten komen, ofow


    A woman's best make up is her smile

    Wel een goed idee hoor


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik zie het nut er niet echt van in, sorry.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sorry, maar dat is echt doelloos en niet Quizlet-like.


    Hope goes lost but never dies.

    Volgens mij bedoelt ze dingen die je zelf niet wilt vergeten. Dus een agenda die je alleen op je eigen account kan zien..?

    DaKrulliCode schreef:
    Volgens mij bedoelt ze dingen die je zelf niet wilt vergeten. Dus een agenda die je alleen op je eigen account kan zien..?

    ja, dat bedoel ik


    A woman's best make up is her smile

    ankaietje schreef:
    (...)
    ja, dat bedoel ik

    Dan kan je ook een blog maken :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik vind het onzinnig. Je hebt als het goed is thuis zelf ook een agenda voor school en daar kan je het dan ook makkelijk inzetten. Tegen.


    your eyes are like stars in the night.

    hmm. Het lijkt me niet zó handig,maar als hij er is zul je mij niet horen klagen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Quizlet is en blijft een Quizzen-Site. De meeste mensen hebben een schoolagenda, thuisagenda en een agenda op hun mobiel. Oftewel ik vind het onnodig.


    *insert philosophical cringe expression here*