• En nu kom ik jullie weer vervelen:9~
    Did ya miss me!? Haha, probably not.

    Ik was op studiereis met school, en ik kwam op de nacht van woensdag op donderdag terug; om half 3. Nou, ik was kapot.
    Eerst met de bus naar vliegveld, met vliegtuig naar Düsseldorf, en daarna met de bus naar Zoetermeerrrrrr.
    Maar echt, het was zo geweldig! Ik heb te veel gezien, te veel foto's gemaakt, en seriously te veel gelopen. Aan het eind van de avond als we weer om half 12 het hotel binnenkwamen, had ik geen voeten meer over hahaha. Maar ja, het was dan wel weer leuk om over te lopen naar andere mensen, daar te gaan kaarten en kloten en vanaf de derde verdieping water net voor de voeten van voorbijgangers te gooien, waarna de manager woedend naar boven kwam stormen.(cat)
    Ik wil terug!
    Heb ik iets heel spannends gemist hier op Q?:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Welcome back. :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Klinkt in ieder geval echt leuk ;D

    Ja, je hebt mij gemist want ik heb jou gemist (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haaaai ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Welkom Baaackkk. Had ik al gezegd hoe jaloers ik op je was?


    SLOAN.

    Thingies schreef:
    Klinkt in ieder geval echt leuk ;D

    Ja, je hebt mij gemist want ik heb jou gemist (cat)

    Jaaaaa ik jou ook hoor!:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stijltang schreef:
    Welkom Baaackkk. Had ik al gezegd hoe jaloers ik op je was?

    Ja, hihi.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou jij hoefde niet 22 uur in de bus te zitten. Ik bereid me alvast voor op de hel van morgen. *filmstem* de hel van de busrit naar Budapest 2010..


    SLOAN.

    welkom terug. (:


    Life is a beautiful struggle

    Stijltang schreef:
    Nou jij hoefde niet 22 uur in de bus te zitten. Ik bereid me alvast voor op de hel van morgen. *filmstem* de hel van de busrit naar Budapest 2010..

    Gosh. Ik steun je._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stijltang schreef:
    Nou jij hoefde niet 22 uur in de bus te zitten. Ik bereid me alvast voor op de hel van morgen. *filmstem* de hel van de busrit naar Budapest 2010..

    Busritten zijn juist leuk en gezellig :Y)
    Behalve dan als je ziek bent, barstende koppijn en koorts hebt en iedereen pokkeveel herrie aan het maken is waardoor je niet kunt slapen /ervaring


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Frostwork schreef:
    Welcome back. :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Thingies schreef:
    (...)
    Busritten zijn juist leuk en gezellig :Y)
    Behalve dan als je ziek bent, barstende koppijn en koorts hebt en iedereen pokkeveel herrie aan het maken is waardoor je niet kunt slapen /ervaring

    Hahaha, ja echt hè!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Resume schreef:
    welkom terug. (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.