• Ik wil een story openen waarin ik andere storys ga beoordelen. De storys krijgen niet alleen een cijfer maar komen in een top 10 te staan. Iedereen kan zijn of haar story altijd nog op geven op categorie. Elke categorie heeft zijn eigen top 10 beste storys.

    Ik wil graag beoordelen met nog een paar andere mensen van Quizlet.
    De regels voor het beoordelen zijn al gemaakt en de story staat klaar om te beginnen. Ik heb alleen meer mensen nodig die willen helpen.

    Wie wil me helpen?

    Nah, ik ben denk ik te lui. Ik zou het een paar dagen doen en dan niet meer. sorry.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nah, ik ben denk ik te lui. Ik zou het een paar dagen doen en dan niet meer. sorry.


    Je mag ook een paar verhalen beoordelen en dan weer stoppen.

    Waw, goed idee. Maar sory, ik heb geen zin. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb wel zin ofzo. Ik weet alleen niet hoe lang ik het ga volhouden.


    Great minds think alike.

    Die beoordelingen lijken me leuk om te lezen, zodat ik weet welke story ik moet gaan lezen, maar ik heb geen zin om al die stories te gaan beoordelen, sorry.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb echt geen tijd om allerlei stories te gaan lezen :') I'm sorry!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Assassin schreef:
    Nah, ik ben denk ik te lui. Ik zou het een paar dagen doen en dan niet meer. sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Denk dat zoiets al snel teveel werk wordt.
    Zelf heb ik er ook geen tijd voor om te helpen, ik heb al mijn eigen verhalen en ik werk. Veel meer erbij zal dus niet echt gaan werken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil eigenlijk stiekem mijn verhaal opgeven, en ja. Je verhaal opgeven én dan nog beoordelen in denk niet dat dat zo eerlijk is. Maar waar kan ik mijn story opgeven?

    Ik wil wel beoordelen, maar alleen voor bepaalde categorieëen (: En ook niet enorme hoeveelheden (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ShinObsessed schreef:
    Ik wil eigenlijk stiekem mijn verhaal opgeven, en ja. Je verhaal opgeven én dan nog beoordelen in denk niet dat dat zo eerlijk is. Maar waar kan ik mijn story opgeven?


    waar kan je story opgeven?


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben slecht in beoordelen, sorry.
    Maar ik vind het wel een leuk idee.(krul)


    effort never betrays you

    snuggle schreef:
    (...)

    waar kan je story opgeven?

    ...Ik wil eigenlijk stiekem mijn verhaal opgeven, en ja. Je verhaal opgeven én dan nog beoordelen in denk niet dat dat zo eerlijk is. Maar waar kan ik mijn story opgeven?

    Ik vroeg het net zelf want ik weet het niet xd

    lijkt me wel een goed idee, en ik wil wel mijn story wel toevoegen (A)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ShinObsessed schreef:
    Ik wil eigenlijk stiekem mijn verhaal opgeven, en ja. Je verhaal opgeven én dan nog beoordelen in denk niet dat dat zo eerlijk is. Maar waar kan ik mijn story opgeven?

    ja ik wil ok mijn story opgeven en beoordelen...
    kan het niet datn ik mijn story NIET beoordeel en de andere story's wel?


    Sup n_n