• AMSTERDAM - Dirk Kuijt is bang dat hij zijn rechterenkelbanden heeft gescheurd. Dat zegt de aanvaller woensdag op de site van zijn belangenbehartiger Sport Promotion.

    Kuijt viel dinsdag tijdens het EK-kwalificatieduel met Zweden uit met een forse enkelblessure. Het gewricht klapte dubbel na een luchtduel.
    De enkel van de aanvaller is inmiddels onderzocht, maar vanwege de zwelling duurt het nog drie tot vier dagen tot er uitsluitsel is.


    Zelf denkt Kuijt dat het fout zit. ''Ik vrees het ergste. Je kent je eigen lichaam. Het voelt niet goed.''
    Mocht de Katwijker inderdaad zijn enkelbanden hebben gescheurd, dan wacht hem een maandenlange revalida
    tie


    My heart is yours and so am I

    Ja, ik had het gelezen. ;o
    Best wel ernstig.
    Het zag er ook echt 'vies' uit toen hij zo op de zijkant van zijn voet terecht kwam.
    Ik vind het echt heel jammer voor hem, maar hopen dat hij snel weer opknapt.

    awakening schreef:
    Ja, ik had het gelezen. ;o
    Best wel ernstig.
    Het zag er ook echt 'vies' uit toen hij zo op de zijkant van zijn voet terecht kwam.
    Ik vind het echt heel jammer voor hem, maar hopen dat hij snel weer opknapt.
    ja idd.. ik zat echt zo achter de tv. "OEEEHHH!!! OUCH!!!" xD


    My heart is yours and so am I

    Ik had het gezien gisteren ja D: Mag niet, mag niet :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Helemaal gescheurd of een scheurtje erin?


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Helemaal gescheurd of een scheurtje erin?
    nog niet bekend (: anders zet ik het er wel bij;)


    My heart is yours and so am I

    Arme schat :( Vond het zo sneu toendie daar op de brancard lag, klaar om afgevoerd te worden :( Godver, Dirk heeft echt zijn tijden niet momenteel =S .. Ik hoop dat het heel snel weer beter met hem gaat (flower)(H)


    ars moriendi

    ik vond het zo zielig :(
    ik was helemaal in shock toen ik zag dat hij afgevoerd werd
    hopen dat het snel weer beter gaat met onze Dirk (flower)

    Jammer voor hem dan...


    -

    Genius schreef:
    Jammer voor hem dan...

    heheh, jij houdt écht niet van voetbal, he? (krul)


    ars moriendi

    Ik zag gister toen hij van het veld af ging! echt kut!


    Everything is worse without music.

    Genius schreef:
    Jammer voor hem dan...


    Never wait for perfection, just make it.

    Kuyt schreef:
    (...)
    heheh, jij houdt écht niet van voetbal, he? (krul)

    Totaal niet :'D


    -

    Heatherfield schreef:
    Ik had het gezien gisteren ja D: Mag niet, mag niet :c


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    (...)
    Totaal niet :'D

    Haha, ik had zo'n vaag vermoeden ;'D !


    ars moriendi

    Als ze daadwerkelijk doorgescheurt zijn, dan heeft ie idd operatie en alles nodig.
    Als er een scheurtje in zit, moet hij 6 weken minimaal rustig aan doen -krukken- En daarna langzaam opbouwen weer.


    SLOAN.