• Zucht, dat ding hadden wij ook weer vandaag hoor. FIJN, heel leuk, in je pauze. Kijk als het dan nog onder de les is :') Bwuh.

    Anyway wij dus naar buiten, halfuur in de kou staan en toen mochten we weer naar binnen.

    Dus ik zo vet aan die conciërge vragen: 'Kunnen jullie die oefeningen niet even in de zomer doen ofzo?' (nerd)
    Hij zo: 'Ja maar dat mag niet van de gemeente blablabla.'
    Haat aan de gemeente (cat) /overdreven nou en.

    Hebben jullie wel eens brandoefeningen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons hadden we brandoefening tijdens een frans So :'D

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Nee? :Y)

    Aahokay, ik was daar vandaag - zoals iedere woensdagochtend - en toen ging het brandalarm ook af vlak voor de pauze xd


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jha zo vreselijk, maar bij ons doen ze het wel tijdens de lessen :)


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Vorige week nog gehad, er waren zoveel dingen fout gegaan, als het tijdens een echte brand ook zo gaat is iedereen binnen 2 seconden dood, haha. Fail.

    wij hadden maandag 2e uur brandoefening het zou een onverwachtte zijn alleen we zagen het eerste uur al brandweermannen lopen (we wisten dat er deze week een brandoefening zou zijn maar wanneer precies niet)


    (Be)lieve in (you)rself

    Wij hebben een keer echt brand gehad.

    Het was speeltijd en ineens kwam er rook uit de keukens. En weet je wat de meesten doen? ze lopen er dus naar toe!! Toen ging het brandalarm af en moesten we evacueren.

    Vroeger (de mama van een vriendin zat toen op onze school) is eens een deel van de school afgebrand. Waarom? het brande dus maar iedereen dacht dat het een grap was, want het was die dag 1 april. tja brandweer reageerd niet leerkrachten reageren niet en blijven gewoon lesgeven. Het was een geluk dat er toen niemand ernstig gewond is geraakt.

    Die brandoefeningen zijn dus ergens goed voor hoor.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja, tijdens de turnles IN de winter O.O
    Wij stonden daar in ons shortje en schoolt-shirt, ik schaamde me dood :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Ja, tijdens de turnles IN de winter O.O
    Wij stonden daar in ons shortje en schoolt-shirt, ik schaamde me dood :'D

    Dat had ik toen ik nog in de 2e zat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hebben op school in de wc's van die handdoekdingen en vandaag had iemand die in de fik gestoken. Dus de brandoefening van vorige week kwam goed van pas :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja ik heb dit jaar ook al een brandoefening gehad. Dat was in de helft van het tweede uur, precies m'n studiehuisuur die ik wilde benutten. Fijn. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    HAHAHAHAHHAA Bij ons ging die afgelopen keer af, dus alle leraren zo, ja naar buiten blablabla. Dus zo'n hele mierenstroom aan leerlingen loopt naar buiten, komt zo'n mannetje, 'JA STOP NAAR BINNEN. GEEN BRANDOEFENING HET WAS GWN EEN ONGELUK.' Dus alle leraren ons weer naar binnen brengen, zegt die leraar toen we in de les zaten 'Ja soms gaat het brandalarm af als je te hard met de deur gooit' Dus nu elke keer hard met de deur gooien, maar door dit misten we een halfuur van de les XD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    wij zaten in de klas, gaat de intercom. hoor je zo'n eentonige zeurstem: 'er is zometeen een brandoefening. raak alsjeblieft niet in paniek en ga rustig met de leraar mee naar buiten.' wat denk je, de jongens begonnen heel irritant te krijsen. ging het brandalarm. hele school (meer dan 1500 mensen) binnen 5 min buiten, hoor je weer die zeurstem. hij klonk zo stom dat we in de lach schoten, en toen bedachten dat onze biologieleraar wel zo koppig zou zijn om gewoon te blijven zitten omdat het een brandoefening was. en dat zag er onze gedachten dus heel grappig uit omdat t echt zon klein mannetje is:Y)


    Who needs love when there is chocolate

    Zit je dan op Damstede in Amsterdam?

    Vandaag ging het bij ons ook af, alleen toen was het geen oefening. xd
    Bij ons is echt heeeeeel vaak dat het alarm ineens afgaat, en dan rent iedereen zo naar buiten toe. En dan worden ze meestal halverwege weer tegengehouden door leraren. Echt geniaal gezicht is dat. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Wij hadden ook brandoefening, gelukkig midden in de les. Dus wij gezellig naar buiten sjokken. Toen begon de directeur helemaal te flippen dat de mensen niet in mooie lijnen stonden waardoor het, als het echt brand, onoverzichtelijk is. Maar bij een échte brand is dat ook niet.

    En in de klas van mijn bf had de leerkracht het gewoon niet door >.< Ik bedoel, hoe doof kun je zijn? Z'n leerlingen zeiden al 5 minuten lang: "Meneer, het brandalarm gaat af." en toen zei hij heel droogjes: "Dat is vast niet voor hier." Terwijl die bel naast hun lokaal is >.<


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Vorig jaar gehad 1x. Zo nutteloos.. krijg het dit jaar vast weer.


    -