• Er was gister iets gebeurd -dat vertel ik zo- en toen ben ik in bed gaan nadenken. Ik wilde dus iets kwijt omdat ik me niet zo goed voelde. Terwijl ik op mijn msn keek, zag ik dat er gewoon niemand was tegen wie ik het kon vertellen. Terwijl wel zowat al mijn vrienden online waren. Ik smste iemand, maar die smste pas een paar uur later terug en nu heb ik nogsteeds niets x_x Ik vertelde het tegen iemand op msn. Eerst praatte ze wel terug, later zei ze niets meer en een uur later begon ze ineens over iets anders... En ik wilde haar er toen niet meer mee lastig vallen, net als de anderen. De meesten begrijpen het niet of hebben hun eigen problemen.
    En toen kwam ik erachter dat ik na anderhalf jaar nog steeds geen echte vrienden heb gemaakt. Ze zijn me natuurlijk wel dierbaar en ik wil ze niet kwijt, maar verder ook niets... Dat moest ik even kwijt.
    Ik weet het, natuurlijk moet ik blij zijn met vrienden, die me uitnodigen voor leuke dingen en soms vaak dingen afzeggen. Ik heb ze tenminste, denken jullie. Daarvoor had ik ook maar 1 vriendin, omdat ik er niet meer mocht. Maar toch wil ik erover zeuren.


    Your make-up is terrible

    Ik begrijp je helemaal. Het gevoel dat er niemand is die je helemaal begrijpt en waar je alles bij kwijt kunt suckt. Daarom heb ik tumblr (nerd)Haha, no jk. Veel sterkte (flower)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik begrijp je helemaal. Het gevoel dat er niemand is die je helemaal begrijpt en waar je alles bij kwijt kunt suckt. Daarom heb ik tumblr (nerd)Haha, no jk. Veel sterkte (flower)


    Ja inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook maar 2 mensen die ik echt vertrouw en alles vertel. Ben niet zo goed in vriendschappen :X


    -

    Da's inderdaad rot, maar ik ben er zeker van dat het nog wel betert. Sterkte!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 14:17 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb maar 2 goede vrienden, waarvan eentje mn vriendje is. Ik denk gewoon dat niemand veel goeie vrienden heeft.
    Tenzij internetvrienden meetellen dan heb ik er 3 (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 14:44 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik heb maar 2 goede vrienden, waarvan eentje mn vriendje is. Ik denk gewoon dat niemand veel goeie vrienden heeft.
    Tenzij internetvrienden meetellen dan heb ik er 3 (:


    Ik heb maar 2 vrienden hier, waarvan ik er 1 nog via internet heb leren kennen ook. Die andere vertel ik nooit wat omdat ze altijd roddeld. Verder heb ik alleen maar internet vrienden die ik af en toe in het echt zie.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 14:46 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb maar 2 vrienden hier, waarvan ik er 1 nog via internet heb leren kennen ook. Die andere vertel ik nooit wat omdat ze altijd roddeld. Verder heb ik alleen maar internet vrienden die ik af en toe in het echt zie.

    Maar zolang je die 2 vrienden niet kwijtspeelt heb je er iig 2! Zo denk ik ook over mijn vrienden (: Échte vrienden zijn gewoon zo schaars.. En dan vind ik het nog mooi dat er op deze site echte vriendschappen ontstaan (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een echte vriendin! Aan haar kan ik echt alles kwijt, en ze luistert ook nog echt, ze begint niet zo ineens over haar eigen probleem zoals anderen dat doen.. Maar soms voel ik me echt zoals jij het beschrijft!


    Everything is worse without music.

    Oh oh. Ik was er niet gister :x

    DaKrulliCode schreef:
    Oh oh. Ik was er niet gister :x


    Neem jezelf niets kwalijk.


    Your make-up is terrible

    ik wil je vriendje wel zijn :)
    ik ben trouwens altijd online behalve vandaag omdat mijn stome server plat ligt. -_- en ik roddel niet want dat is laag. :)

    voor de rest, hey meid, kop op, alles komt wel goed. (flower)


    Change, the only good thing in this world.

    ik ken me beste vrien 10 jaar. Oke lang als ik zoo denk.
    en me vrienden groep 7 jaar. ik laat ook nooit zoomaar mensen in me leven waarom? Omdat je kan 2 dingen hebben.
    Veel vrienden en geen echte.
    Weinig vrienden 1 dus zoals ik heel lang heb gehad. en daar was ik ontzettend blij mee. En echte vrienden die blinken er vanzelf uit het heeft tijd nodig. en echte vrienden heb je er altijd maar een paar van. en vrienden altijd meer. XX
    Succes,


    Some angels have no wings.

    vak..
    sorry Nikki, het spijt me..
    shit man
    ik
    vak
    dacht ik weer teveel aan mezelf :(
    moet ik echt eens mee ophouden
    Shit shit shit.
    Sorry sorry sorry :( <3


    Life is hard and then we die

    Hobbelpaard schreef:
    Ik heb maar 2 goede vrienden, waarvan eentje mn vriendje is. Ik denk gewoon dat niemand veel goeie vrienden heeft.
    Tenzij internetvrienden meetellen dan heb ik er 3 (:

    Als internet vriendschappen meetellen heb ik er ook 3 (krul)


    -

    Ik ben een hele goede inval-vriend? (krul)

    Mwah. Ik vind het erg vervelend voor je (: Als je iets kwijt wilt, dan komt u maar.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 16:51 ]


    "I shut my eyes in order to see.'