• Ja die heb je dus ook.
    Ik hoorde het net op TV, blijkbaar heb je ook kinderloksters.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Logisch? Waarom zouden ze niet bestaan? Ja, het merendeel is mannelijk, maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Logisch? Waarom zouden ze niet bestaan? Ja, het merendeel is mannelijk, maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor (cat)

    Dat hoor je toch nooit? Of ben ik nou dom..?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dôh, waarom zouden die er niet zijn?

    Je hoort er alleen minder van, omdat meestal die mannen verkrachters zijn, gewoon omdat zij veel meer behoefte aan seks hebben(en het minder makkelijk krijgen. =P)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    In de buurt waar ik vroeger woonde kan je niet alleen de straat op omdat zowat driekwart van de mensen die daar wonen kinderlokkers en -loksters zijn, dus ik ben het wel gewend xD


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Her komt wel minder vaak voor hoor!

    Ik wist het ook eerst niet..


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Heatherfield schreef:
    Logisch? Waarom zouden ze niet bestaan? Ja, het merendeel is mannelijk, maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor (cat)

    Indeed :'D


    -

    Heatherfield schreef:
    Logisch? Waarom zouden ze niet bestaan? Ja, het merendeel is mannelijk, maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor (cat)


    :Y)


    Everything is worse without music.

    er is er een vlakbij mijn woonplaats :S


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Heatherfield schreef:
    Logisch? Waarom zouden ze niet bestaan? Ja, het merendeel is mannelijk, maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor (cat)

    Zo heb je toch ook lovergirls.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is best wel logisch, als je er zo over nadenkt.
    Al kan ik me er toch ook geen voorstelling bij maken.


    effort never betrays you