• Ik zag in mijn ooghoek iets lopen en zag opeens een klein muisje. Schattigggg!! :D Nu moet ik die proberen te pakken maar da's moeilijk. En doden is ook zo zielig. ;( Maarja, als het niet anders kan. Dus helaas, we moeten een muizenvalletje of vergif kopen als ik het niet pakken kan, 't is zo'n snel beestje.

    Wie vind er nog muizen zo schattig. :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Slime schreef:
    Aw, da's zo lief hè


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Significance schreef:
    Ik vind muizen echt schattig hoor.. maar ze moeten gewoon niet dichtbij me komen!


    effort never betrays you

    Springfield schreef:
    (...)
    Ik niet! ;o
    Het liep opeens in de keuken en mama nam een pot maar het zat er niet goed onder, mama verschoof en ik zag dat het dood was geplet. ;(
    Naja, heeft Musti maar weer eens een lekker hapje gekregen? ;o
    R.I.P. Muisje.

    Nee! Nooh! Never! Cryyyyy! Muisjeeeeeeee! -Snik- Ik wou m zo graag van je kopen -Cry- (huil)

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Nee! Nooh! Never! Cryyyyy! Muisjeeeeeeee! -Snik- Ik wou m zo graag van je kopen -Cry- (huil)

    Helaas. ;(
    Misschien zijn er nog meer? 8D
    't Is wel schattig maar ik hoop toch van niet. x)
    Het liet zo tegen mijn voet daarnet, zó lief! xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Helaas. ;(
    Misschien zijn er nog meer? 8D
    't Is wel schattig maar ik hoop toch van niet. x)
    Het liet zo tegen mijn voet daarnet, zó lief! xd

    Zoeken jij!

    In men kamer zat er ook eens een muis, ik lag in men bed en hoorde gepiep en zo gekruip da was kei vies :X papa heeft toen men kamer beter dicht gemaakt :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, ze zijn lief tot dat je kat ze levend op je bord komt leggen en vrolijk begint te miauwen van 'kijk wat ik heb.'(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ability schreef:
    Muisjes zijn inderdaad heel erg cute! Maar mijn moeder denkt daar anders over (':


    Hope goes lost but never dies.