• was echt zó geweldig haha. Ik was naar een concert van Pendulum in de Melkweg en het was echt fucking nice (:

    Anyway, ik ging daar met een vriendin en een vriend van me heen en we gingen eerst nog de stad in enzo :Y) Ik had nog een sjaal gekocht en we hadden ergens gegeten.

    Toen gingen we op weg naar de Melkweg. En toen zagen we ineens een van die dudes van Pendulum lopen. En die vriend en vriendin herkende hem niet meteen, maar ik wel, dus ik begon vet te schreeuwen en toen ging hij vet juichen enzo, dat was echt geniaal :') En toen wenste hij ons veel plezier vanavond, maar hij had geen tijd om op de foto te gaan, want hij was al veel te laat ofzo, dat was wel jammer.

    Daarna gingen we doorlopen naar de Melkweg, waar we ongeveer nog een half uur in de kou moesten wachten voordat de deuren open gingen. Nouja, uiteindelijk wij naar binnen, en we stonden serieus 2e rij vooraan aan de rechterkant. We wouden expres niet in het midden staan omdat die pit daar natuurlijk zou komen :'D
    Later kwamen er nog vrienden van die vriend van mij en toen waren we ineens met zijn 6en.
    Toen begon het voorprogramma, South Central. Ik had ze van tevoren opgezocht op Youtube, en het leek me niks, maar live waren ze wel echt vet _O_
    Daarna moesten we weer een halfuur wachten en toen begon Pendulum weer. Dit was de 2e keer dat ik ze live zag, want ik had ze ook al op Lowlands gezien.
    Echt ze waren weer zo goed en vet :9~ En wij gingen daar helemaal los, en ik was de hele avond met een van die jongens die later kwam aan het dansen, en toen ging ie zijn shirt uittrekken enzo :') En later trok hij mij mee in de pit, en toen heb ik daar ook nog een kwartier ingestaan 8D

    Uiteindelijk had ik de trein van 12.12 weer terug, dus ik was half 2 thuis. Een vriendin bleef bij mij slapen, dus we sliepen pas om kwart voor 3, en waren om kwart voor 8 weer wakker. En nu ben ik dood, maar het was wel geweldig, haha :'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 17:42 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha klinkt allemaal wel gezellig (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het klinkt ook echt helemaal geweldig gewoon!


    Everything is worse without music.

    Klinkt leuk :Y) Ik ben alleen niet zo'n Pendulum-fan


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Klinkt leuk :Y) Ik ben alleen niet zo'n Pendulum-fan

    Ja je moet er echt van houden hoor, anders vind je het echt meteen vreselijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Significance schreef:
    Het klinkt ook echt helemaal geweldig gewoon!

    Haha inderdaad :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh, ik ben jaloers. Het is echt geweldig geweest, dat heb ik al door. :9~ Ik ben blij voor je en Pendulum is gewoon goed en blijft live gewoon echt vet! :'DD

    wooooow. jaloers jonge :9~:9~


    Hope goes lost but never dies.