• Ik ben nu deze week al heel vaak onbekend gebeld. En als ik ergens niet tegen kan is dat ik er dan niet achter kan komen wie het is! Niet dat hij/zij even een berichtje stuurt met wat er is... Zo vervelend. Wat vinden jullie van Onbekend bellen?


    Everything is worse without music.

    Genius schreef:
    Dat vind ik nogal onbekend (krul)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    daar heeft mijn vriendin last van .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Toxxxic schreef:
    Als je opneemt, hoor je dan geluid of helemaal stil?

    iedere keer als ik het zie ben ik net te laat heel erg vervelend!


    Everything is worse without music.

    Ik werd laatst ook gebeld door een nummer die ik niet kende. 2 keer belde die en ik luisterde dan naar de ingesproken boodschap. Ik hoorde niets en af en toe zowat gestommel ofzo. Dat maakte me een beetje bang. Dus bij de 3de nam ik op. Ik was daarvoor altijd te laat om op te nemen. Dus ik neem op, is het mijn bompa die met zijn gsm aan het prutsen is. :'D Hij snapte d'r niets van. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Ik werd laatst ook gebeld door een nummer die ik niet kende. 2 keer belde die en ik luisterde dan naar de ingesproken boodschap. Ik hoorde niets en af en toe zowat gestommel ofzo. Dat maakte me een beetje bang. Dus bij de 3de nam ik op. Ik was daarvoor altijd te laat om op te nemen. Dus ik neem op, is het mijn bompa die met zijn gsm aan het prutsen is. :'D Hij snapte d'r niets van. :')


    Haha ik luister dan ook altijd mijn voicemail even. maar meestal zijn het dan van die prutsers die vergeten zijn dat je iets moet inspreken en dan niet ophangen..


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    (...)

    Haha ik luister dan ook altijd mijn voicemail even. maar meestal zijn het dan van die prutsers die vergeten zijn dat je iets moet inspreken en dan niet ophangen..

    Ja juist. Want het duurde zeker 5 minuten. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Ja juist. Want het duurde zeker 5 minuten. :'D

    Haha en dan hoor je van die Gesprekken die je helemaal moet ontrafelen omdat je er geen bal van snapt...


    Everything is worse without music.

    paar maanden geleden had ik dat
    vet irritant

    ik kreeg ook een keer een heleboel smsjes achter elkaar van Hi xD