• Haha ja, Tamara is benieuwd. (krul)
    Hoe ziet jouw dagelijks outfit eruit? Vul in:

    Kleding:
    Haar:
    Make-up:


    xx.


    Never give up on things that make you smile.

    whahaaa
    ligt eraan hoe laat ik opsta.. hea


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Kleding: Meestal gewoon een skinny (of gescheurde broek), met een simpel shirtje of een blouse. En dan mijn zwarte all-stars, geblokte vans, of mijn felblauwe schoenen. Heel soms hakken. En eh, meestal heb ik gewoon een kettinkje om, verder niet echt iets.
    Haar: Meestal gewoon los en gestijld.
    Make-up: Mascara.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 18:44 ]

    kleding; schoenen zwarte vans, grijs achtige treggingbroek iets, shirt met print met blazer/jasje er overheen. (dit had k vandaag aan haha). kwissel meestal perdag xd
    haar; loss, kben van plan een boblijn te gaan knippen
    makeup; mascara en oogpotlood <:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 18:45 ]

    Kleding: een gekleurde broek. Shirts met lange mouwen, trui of vest met een shirt eronder en sneakers.
    Haar: Gewoon los. Heel soms in een staart als mijn haar echt niet meewerkt(dat betekent: als mousse ook niet werkt, haha).
    Make-up: Soms heb ik helemaal niets op. Soms heb ik alleen mascara op en soms heb ik mascara en oogpotlood op. Ligt eraan hoeveel tijd ik 's ochtends heb. Als ik snel klaar ben met de rest, dan ga ik uit verveling make-up op doen x')


    To live would be an awfully big adventure

    Kleding: Meestal skinny + bandshirt/vest, trui. Met Nikes of All Stars eronder
    Haar: Los, gestijlt, omdat het er anders niet uitziet :3
    Make-up: soms eyeliner + mascara, soms oogpotlood + mascara, verschilt per dag.


    Destroy what destroys you.

    kleding : meestal tshirt , trui in een leuk kleurtje , jeans en sneakers of laarjes (:
    haar : los of in een staartje
    make up : niets


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Kleding: Spijkerbroek, groen T-shirt, zwart vest & Airmax.
    Haar: Los.
    Make-up: Mascara & dun lijntje oogpotlood.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kleding - Ligt eraan haha
    Haar - Altijd anders ;D
    Make-up - Niets of gewoon mascara. Soms maak ik er wat speciaals van ;D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik heb donderdag weer school en dan denk ik er over om een zwart, kanten jurkje aan te doen, met een legging en mijn Vans. En dan gewoon mascara en oogpotlood (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kleding: blauwe baggy broek, grijs topje, zwart dun vestje en ik had heel de dag mijn grijze halflage uggs aan
    Haar: los een gedeelte naar achter met speldje
    Make-up: foundation, poeder, mascara, oogpotlood en lipgloss


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Kleding: Spijkerbroek, met een trui of een t-shirt en een vest.
    Haar: Mijn pony gestijld, haarband in en de rest krult (:
    Make-up: Foundation en soms als ik zin heb mascara en als ik nog meer zin heb en een goede bui, ook nog oogschaduw, eyeliner en oogpotlood.. Maar meestal dus alleen wat foundation


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Kleding: uniform (marineblauwe rok of broek, Spuuglelijk hemdje zonder taille met blauw witte strepen, Marineblauwe trui, grijze sjaal, + mijn mooie zwarte botjes met hak. Ik draag liever mijn balerinas maar je moet er kousen in dragen en das spuuglelijk...)
    Haar: In een hoge paardestaart en pony gestijld.
    Make-up: Lijntje zwarte oogschaduw rond mijn ogen en zwarte mascarra. (Want make-up mag natuurlijk niet te hard opvallen bij ons op school -.-)


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Kleding; Van alles, maar altijd een skinny (krul) + Vans of Uggs.
    Vandaag; Lichte skinnyjean, Grijs topje, Donkerblauwe Vans, Marineblauw vestje.
    Haar; Altijd los ;p Krullen of Gestyld. wisselt met de dag. ;')
    Make-up; Foundation, Poeder, Mascara, Lipgloss.