• yeeh, ik ga slaapfeestje houden!
    maar ghehe. wat moeten we doen?
    ik weet wel oke, film kijken, jongens kletsjes enz.
    dat zijn standaard dingen.

    weten jullie iets? [a]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 21:30 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    wij gingen eerst altijd iets doen, schaatsen bowlen bios etc. Daarna gingen we meestal met z'n allen naar buiten of zo, gewoon chillen. Als we dat zat waren zetten we altijd muziek op en gingen we elkaar make-uppen etc. Of elkaars haren doen. Toen maskertjes, vreet inslaan, voor het slapen fijne griezelverhalen vertellen en dan vooral niet in slaap vallen om vervolgens als een wrak terug naar huis te gaan.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Biebersangel schreef:
    (...)
    hoe gaat dat ;x?
    als je het spel niet hebt , gaat het niet :'D
    je moet bovendien met minimum zes zijn ofzo :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja uh.
    Film, roddelen (hehe), uh smiddags een activiteit doen? Zwemmen ofzo. Ga snachts op straat (zeker vet), ga zuipen, ga domme filmpjes maken.Oh en vooral veel eten yeah.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 21:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Muziek luisteren, drankspelletjes, snoepen, roddelen, nachtzwemmen, maskertjes opdoen,...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    TheDawson schreef:
    ... ... ... Waarom hebben jullie op maandag een sleepover? :c Hebben jullie soms al vakantie? En maskers zijn altijd leuk om te doen, elkaar make-over'en. Doe ik altijd als we ons echt vervelen.


    nee.. het is vrijdag XD.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Archer schreef:
    Makeup tutorials uitproberen ? Koekjesdeeg eten ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Kuyt schreef:
    Uhm 's nachts, als je elkaar niet kan zien, dat stomme kinderachtige spel van "als je iemand moet zoenen van deze twee, wie zou je dan doen?"
    Zoooo flauw maar zooo amusant. Nou, bij mij en mijn beste vriendin is het altijd lachen in ieder geval. :'-x Maar wij sporen dan ook niet 100%

    Haha dat is leeuk, dat doe ik ook altijd. xd (krul)

    - Een goeie horrorfilm kijken =D
    - Makeup uitproberen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 9:55 ]

    Seel schreef:
    (...)als je het spel niet hebt , gaat het niet :'D
    je moet bovendien met minimum zes zijn ofzo :'D
    Het gaat wel als je het spel niet hebt, maak je rap ff kaartjes of doe je het op een andere manier. Ik heb het al vaak zonder het spel gespeeld.


    Get outta my head!

    heel veel chips eten:9~. sávonds als de ouders al slapen stieken naar beneden. (een keer gedaan we werdennet niet betrapt)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor