• Ongeveer een maand geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex.
    Ik heb hem nooit écht leuk gevonden, maar ik ben toch door gegaan omdat ik dacht: Het komt nog wel. Niet dus.
    Ik maakte het uit, maar hij nam het niet echt goed op.
    Toch liet hij me een maand met rust. Vorige week begon hij in eens weer moeilijk te doen, ook in de tussen tijd schijnt hij geen moment zijn mond over mij gehouden te hebben. Tot ergernis toe. Ik zei toen tegen hem dat hij me nu gewoon eens met rust moest laten en toen wou hij op eens praten.
    Ik had daar dus echt geen zin in, aangezien ik dit hele spektakel een maand geleden al had afgesloten. Ik maakte hem duidelijk dat ik er geen zin in had. De volgende dag echter, zocht hij me toch op bij mijn kluisje. Ik vertelde hem dat ik duidelijk genoeg was geweest en dat ik er geen zin in had. Hij bleef me achter na lopen en toen ben ik tot slot maar het meidentoilet in gevlucht. Ik voelde me gestalkt. Hij kwam die middag ook naar mijn huis en 's avonds smste hij ook nog. Ik heb hem echt niet meer gezien en hem vertelt dat hij zich gedroeg als een stalker. Uiteindelijk heb ik zijn smsje met het "Goed gespeeld onze relatie." Maar gewoon genegeerd.
    Nu komt maandag één van mijn vriendinnen naar me toe.
    "Het goede nieuws is je bent van -naam- af." Dat wist ik al, hij heeft me ever since met rust gelaten.
    "Het slechte nieuws, ik ben nu zijn vriendin."
    Dat vond ik persoonlijk erg vreemd. Ik vind het absoluut niet erg dat ze wat met elkaar hebben. Als het hun gelukkig maakt moeten ze dat vooral doen. Ik had toch al niet zo'n goede band meer met die vriendin.
    Maar ik weet toch niet helemaal wat ik ervan moet vinden.
    Vorige week was hij nog obsessed met mij bezig en nu heeft hij met haar?
    Daarnaast, is het geen ongeschreven regel dat je niet wat neemt met de ex van een van je vrienden?

    Wat vinden jullie ervan?

    Sorry voor het lange verhaal

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 17:04 ]


    Fuck the world, I don't care.

    Volgens mij probeert ie jou jaloers te maken met haar. I dunno. Heb er niet zoveel verstand van. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou ze maar laten.
    Maar een beetje vreemd is het idd wel. Ik denk niet dat jouw ex-vriend echt van je vriendin 'houdt'.
    En die ongeschreven regel... Ja, die is ongeschreven. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    GuitarGs schreef:
    Volgens mij probeert ie jou jaloers te maken met haar. I dunno. Heb er niet zoveel verstand van. (krul)


    Food.

    Ach jongens, Zo had ik ook een vriend precies het zelfde verhaal. och wat vond hij het erg dat het naar de tweede keer weer uit ging. Nog geen twee weken later had hij een nieuwe. Daarnaast, is het geen ongeschreven regel dat je niet wat neemt met de ex van een van je vrienden? Als je nou echt pijn en verdriet hebt gehad hierdoor is het iets anders toch?


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    Ach jongens, Zo had ik ook een vriend precies het zelfde verhaal. och wat vond hij het erg dat het naar de tweede keer weer uit ging. Nog geen twee weken later had hij een nieuwe. Daarnaast, is het geen ongeschreven regel dat je niet wat neemt met de ex van een van je vrienden? Als je nou echt pijn en verdriet hebt gehad hierdoor is het iets anders toch?


    Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.

    Bedankt voor jullie reacties ;D


    Fuck the world, I don't care.

    Jongens... Niets van aantrekken en gewoon laten gaan.


    Hope goes lost but never dies.

    Hij probeert je volgens mij gewoon jaloers te maken.
    Gewoon laten merken dat het je niks interesseert.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    GuitarGs schreef:
    Volgens mij probeert ie jou jaloers te maken met haar. I dunno. Heb er niet zoveel verstand van. (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    "Goed gespeeld onder relatie"? Volgens mij was het niet eens een échte relatie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Daarnaast, is het geen ongeschreven regel dat je niet wat neemt met de ex van een van je vrienden?
    Dat vind ik zo nergens op slaan :'D


    -

    Genius schreef:
    Daarnaast, is het geen ongeschreven regel dat je niet wat neemt met de ex van een van je vrienden?
    Dat vind ik zo nergens op slaan :'D

    Ik ook niet o.o
    Het lijkt me dat je sowieso niets meer voelt voor je ex.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Daarnaast, is het geen ongeschreven regel dat je niet wat neemt met de ex van een van je vrienden?
    Dat vind ik zo nergens op slaan :'D


    Ik wil, in sommige situaties.
    Als hij het uitmaakt en jij vol pijn zit erover, je vriendin weet dat en neemt met hem? Sorry, dan is ze niet je vriendin.
    Is hij een klootzak, agressief, en zij weet dat? En ze neemt met hem? DOM.
    Was het een relatie van 2 maanden die niets voor je betekende? Logisch dat zij wat met hem wilt. Like you care.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ie je jaloers wilt maken. En ze mag wel met hem nemen als jij toch niets voor hem voelt anders niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toxxxic schreef:
    Hij probeert je volgens mij gewoon jaloers te maken.
    Gewoon laten merken dat het je niks interesseert.


    None but ourselves can free our minds.