• dit bericht las ik net wilde even wten wat jullie er van vonden
    Pattie Mallette, de moeder van Justin, flipte toen ze haar zoon in een auto zag zoenen met Jasmine Villegas.

    "Pattie wil altijd controle hebben", zegt een bron tegen Showbizspy. "Ze vindt dat zijn obsessie met meisjes te veel energie kost. Hij moet zich volgens haar concentreren op zijn carrière."

    De moeder van de zanger zou hem al meerdere malen hebben gewaarschuwd. "Ze denkt dat Jasmine hem gebruikt vanwege zijn bekendheid. Meisjes zijn ingewikkeld en daar moet hij zich niet mee bezig houden."

    nou wat vinden jullie ervan

    Stijltang schreef:
    Arme jongen.

    ahaha ja ze heeft gelijk,
    maar toch wel zielig voor justin pieper

    (A)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    sevani schreef:
    Ik houd me niet zo bezig met Just-in Bieber, maar het is best wel geflipt van die mama. (krul)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    ATL schreef:
    Ik denk dat ze ergens wel gelijk heeft.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eigenlijk.. boeit het me bar weinig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hu, zijn carrière is toch juist gebaseerd op meisjes, het gaat over meisjes...

    Hm,... Tegenstrijdig hoor. =P

    Nja, misschien als hij geen meisje meer in zijn hoofd heeft, dat zijn liedjes nog ergens over zullen gaan. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    toen ik het zag dacht ik gelijk : dat kan ze toch niet verbieden ? komop ? hij heeft toch ook een eigen leven ?


    Life is a beautiful struggle

    hahahahah


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het zou je moeder maar zijn (cat).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga fan worden van zijn moeder :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    PUKKELxDING schreef:
    Geweldig xD

    Ahahahaha(lol)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    KillJoys schreef:
    Ik ga fan worden van zijn moeder :Y)


    (lol)(lol)(lol)
    Ik lach altijd om reacties en sommige zit je egt dood van te lachen!


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ze zou best gelijk kunnen hebben, dat het meisje hem gebruikt. Maar ik weet natuurlijk niet of dat echt zo is(krul)