• Op Neopets heb je elke week een ''Lenny Conundrum'', een soort rekenpuzzeltje. En aangezien ik er niks van snap, mogen jullie me gaan helpen.

    There has been something rather strange going on in Neopia lately, and it's your job to decipher the following clue to help us figure it out.

    29.92
    30.03
    29.56
    26.70
    34.94
    20.10
    34.48
    33.17
    22.96
    14.18
    17.72

    What is the answer?


    Ik zie gewoon geen verband tussen die cijfers of een som ofzo, misschien jullie wel?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 17:13 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb geen idee .__.


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Ik heb geen idee .__.


    Life is a beautiful struggle

    Sorry, ik ben niet zo'n rekenwonder


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik zat vroeger op neopets 8D. maar ik heb er geen zin meer in XD. mar ik gaa toch ff nu op -na 3 kwart jaar-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zie alleen dat de eerste twee getallen spiegelen 29.92 en 30.03
    Als je begrijpt wat ik bedoel, maar ik zie het ook zo snel even niet, ik zal nog wel even kijken.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wat is Neopets toch weer aardig, ze verlengen het Conundrum met 1 week omdat niemand het goed had. •_•


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zoek het op op de hulp/cheatsites? In een ver en duister verleden speelde ik het ook en zocht ik het op als ik er echt niet meer uitkwam.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Zoek het op op de hulp/cheatsites? In een ver en duister verleden speelde ik het ook en zocht ik het op als ik er echt niet meer uitkwam.

    Dat is het probleem, niemand weet het, helemaal niemand.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Dat is het probleem, niemand weet het, helemaal niemand.


    Zou het dan niet met de ratios te maken hebben? Of dat beleggings gedoe?
    Dunno. Kan zoveel zijn...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell