• Het computerbeeldscherm dus. :'D M'n zusje was zo lekker slim om weet ik veel welke toets in te drukken en nu is het beeld op z'n kop :'D

    Anybody who knows how to fix it? Dit begint irritant te worden xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hhahaha fail.
    En ik weet het niet sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    handstand(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Alt gr ingedrukt houden en dan 7 + 8 (Cijfers op het nummerieke gedeelte dan wel)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 15:35 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    OH, dat deden we pas nog op school wanneer iemand niet keek :')
    Maar ik weet niet hoe dat op mijn toetsbord gaat... op school was dat een knopje (geen idee welke van de 4) rechts van de spatiebalk en dan een pijltje indrukken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    OH, dat deden we pas nog op school wanneer iemand niet keek :')
    Maar ik weet niet hoe dat op mijn toetsbord gaat... op school was dat een knopje (geen idee welke van de 4) rechts van de spatiebalk en dan een pijltje indrukken.

    Dat kan ook, ja. Het is met Alt Gr.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Alt gr ingedrukt houden en dan 7 + 8 (Cijfers op het nummerieke gedeelte dan wel)
    Er zit geen Alt Gr knop op :'D Want het is een laptop, in ieder geval zit 'ie er niet xd Aan welke kant hoort Alt Gr te zitten?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    HAHAHAHA! x'D Ik had echt een stukking bij de titel. -fail.-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Elphaba schreef:
    (...)Er zit geen Alt Gr knop op :'D Want het is een laptop, in ieder geval zit 'ie er niet xd Aan welke kant hoort Alt Gr te zitten?

    Rechts van de spatiebalk. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jeeeeej, het is weer normaal =D Door een van de twee normale Alts en het pijltje omhoog =D Zenk joe voor de hulp :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hahah, zo iets heb ik ook altijd. alleen weet ik niet hoe je dit moet fiksen!


    Everything is worse without music.

    Je moet alt gr inhouden en dan op een pijltje naar welke kant je het wilt drukken (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    dat deden wij ook een keer op school
    egt lol
    alleen weet niet meer hoe het scherm weer goed gaat xD

    Het is dus opgelost, hier gooi ik een slotje op :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.