• Mijn vader liep net een kwartier geleden de deur uit ofso.. dus ik dacht hij gaat de kranten halen.. Kom hij teurg met me oma.. fijn.. want ik ziet hier nog in me pyama.. ~schaam schaam~

    iemand dit ook wel eens gehad ofso??


    My heart is yours and so am I

    jep toen ik 8 was. ik liep naar benden in mijn pyama en toen zat me oom in de woon kamer. ben meteen stilletjes naar boven gegaan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Net stond een werknemer van mijn mams aan de deur. Ik opende gewoon de deur in mijn veel te grote trainingsbroek en mijn ook veel te grote trui zonder make-up. Daar schaam ik me echt niet voor :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Daar zou ik mij dus niet voor schamen :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik schaam me er niet voor als mijn oma of opa langs komt en ik zit in mijn pyjama, ik vind het erger als er een oom of tante komt of de buren ofzo ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Slime schreef:
    Daar zou ik mij dus niet voor schamen :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja! Alleen kwam mijn vader langs met de buurman(krul) ik schaamde me dood :'D

    Neuh.
    Bij ons komt er eigenlijk nooit onverwacht bezoek.(krul)


    effort never betrays you

    je oma is toch niet zo erg? Ik deed laatst de deur open voor een vriendin van m'n moeder, bedacht ik me te laat dat m'n zusje en ik in een Lady Gaga bui waren en m'n hele gezicht volzat met glittertjes, bliksemschichten, veel te veel mascara enz. (a)


    It's time to be happy again.

    Nou, het is te zien wie en op welk tijdstip. Van mijn oma zou ik het niet erg vinden, maar als het een vreemde zou zijn ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb wel eens gahad dat een jongen die me ene hersenschudding had gegeen, me ene bos bloemen kwam brengen.
    Ik was nog met ongekamd har, in mijn badjas.
    Deed ik de deur open.
    En eigenlijk, kon het me niet zo veel schelen.


    Food.

    Slime schreef:
    Daar zou ik mij dus niet voor schamen :')


    Life is a beautiful struggle

    Slime schreef:
    Daar zou ik mij dus niet voor schamen :')


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Haha zovaak. 8D Maar ik denk altijd: IDGAF, ik woon hier, dus als ik zo door huis wil lopen, dóe ik dat. =D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou me daar niet zo voor schamen. ik had het wel een keer. toen was er al visite kwam ik daaraan met mijn knot op mijn kop en mijn slobber kleding en mijn slaperige kop!


    Everything is worse without music.

    Slime schreef:
    Daar zou ik mij dus niet voor schamen :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.