• Ja, ik ga morgen naar Ierland
    maar wss ben ik precies die 5 dagen ongesteld
    :S
    & dan zit ik daar mee opgescheept in dat gastgezin & in het vliegtuig & tijdens al die excursies enzo.. echt heel fijn =.=
    sorry voor dit zeiktopic, maar ik ben nu echt even chaggi ghehe ;3
    iemand anders ook zoiets gehad?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee. Lang leve de pil _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, maar er is zo'n pil waarmee je je menstruatie kunt uitstellen. Weet ff niet hoe die heet. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neen, - gelukkig - nog niet meegemaakt. Het is wel logisch dat je het niet leuk vind, wie wel?

    Ik denk trouwens dat er wel een toilet is op een vliegtuig hoor (dat zou toch moeten) en anders in de luchthavens naar het toilet gaan.
    BTW, je leerkrachten zullen wel geen zo'n onmensen zijn dat ze je van de hele dag niet naar het toilet zullen laten gaan. En anders vraag je toch gewoon of ze even een plasstop kunnen houden :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tampon en maandverband in/om doen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 12:41 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Colorado schreef:
    Tampon en maandverband in/om doen.


    Nee, ik ga zonder iets, nou goed? x')
    Of bedoelde je allebei?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 12:44 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik had dat op vakantie. das echt heel erg balen...
    maar tampons gebruiken is DE oplossing, na de pil dan...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ben zo blij dat ik precies elke wintersport het niet ben *dance* Nou, succes! 8D

    Bwoaah ik ben net klaar, en daar ben ik heel blij mee omdat ik morgen naar Berlijn ga met school. x) Succes!


    It's time to be happy again.

    Pff, ik had zoiets in de zomervakantie. ik werd maar niet, maar ik moest eigenlijks wel. Dat maakt je zo onzeker wanneer je wilt gaan zwemmen omdat je niet precies weet wanneer het moet. Maar me ouders hebben liever niet dat ik aan de pil ga.. ):


    Everything is worse without music.

    Ik ben misschien ook de 5 dagen in Parijs, in een jeugdherberg, ongesteld .__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Neem de pil. Of anders wordt het met tampons en maandverband werken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heatherfield schreef:
    Nee. Lang leve de pil _O_

    Heatherfield schreef:
    Nee. Lang leve de pil _O_


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben heel onregelmatig ongesteld, maar ik mag niet aan de pil. (cat) Maar meestal als ik op kamp ga ofzo en ik ben in de drie weken daarvoor nog niet ongesteld geweest, slik ik gewoon uit voorzorg een soort uitstel-pil. Werkt prima :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, ij mij valt dat dus ook altijd op slechte momenten.(krul)


    effort never betrays you