• Afgelopen dinsdag is t uitgegaan tussen mij en me ex. En dat ging niet al te makkelijk. Maar anyways, altijd als ik stress heb of me kut voel ga ik niet eten. Nu heb ik dus vanaf dinsdag zo goed als niks gegeten. Ik probeer het wel, echt serieus, maar zelfs van een cracker krijg ik een propvol gevoel en krijg ik van die braakneigingen. Ook het slapen is niet echt al te best gegaan. Al lig ik er om 10 uur in, al die gedachtes blijven door me hoofd gaan en daardoor slaap ik veels te laat, veels te weinig en ben ik echt moe. Nu ben ik vrijdag en gister ook nog uit gegaan om even afleiding te hebben en zo. Maar ja op het moment is het chill, gezellig met vrienden beetje drinken en zo, en het slapen gaat wat makkelijker. Maar zoals nu ben ik weer gewoon vroeg wakker en is dat kut gevoel er weer. Maar nu ben ik er ook echt ziek van geworden.. ik ben zo bang dat er straks nog wat gebeurd of zo ):
    Iemand dit misschien mee gemaakt, of tips? Zou heel fijn zijn<3
    bedankt voor het lezen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eh probeer het op te schrijven wat je gevoel is, misschien helpt dat...
    Het helpt bij mij wel, dan denk ik er niet aan maar staat het op papier.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Praten of opschrijven helpt altijd. dan ben je er even vanaf. En als je niet kunt eten moet je vooral dingen eten die je echt heel erg lekker vind (: helpt bij mij wel altijd. En tip voor het slapen; luister muziek waar je, je goed door voelt zodat je met een beter gevoel kan slapen ;$


    Everything is worse without music.

    Ehh dat had ik laatst nog xd vanaf de bruiloft van me zus tot weekend ofzow.. dus woensdag tot zondag ofzow.. gwn elke dag proberen iets te eten heb ik ook gedaan.. en iets eten als je et met je vriendinnen leuk heb zo wou et bij mij xd was toen met een vriendin ergens heen en gingen we naar de macdonalds XD een happy mail eten [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Ehh dat had ik laatst nog xd vanaf de bruiloft van me zus tot weekend ofzow.. dus woensdag tot zondag ofzow.. gwn elke dag proberen iets te eten heb ik ook gedaan.. en iets eten als je et met je vriendinnen leuk heb zo wou et bij mij xd was toen met een vriendin ergens heen en gingen we naar de macdonalds XD een happy mail eten [a']

    Gelukkig dat dat bij jou werkte(:
    Maar gister was ik met een vriendin in het dorp en toen hadden we ieder een croissantje gekocht. Ik had nog niet eens de helft op en ik voelde me zo misselijk worden:(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik had precies hetzelfde als jij. Mijn psychotherapeute raadde mij valeriaan en melatonine (ofzo) aan. Valeriaan is een rustgevend kruid, dat kan je gewoon kopen bij de Kruidvat ofzo en is helemaal niet gevaarlijk ofzo.
    Hetzelfde geld voor melatonine, alleen dat helpt om je makkelijker in te laten slapen.
    Dat heeft mij echt geholpen.
    En tijd, dus het gaat nog wel ff duren..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Chaos schreef:
    Ik had precies hetzelfde als jij. Mijn psychotherapeute raadde mij valeriaan en melatonine (ofzo) aan. Valeriaan is een rustgevend kruid, dat kan je gewoon kopen bij de Kruidvat ofzo en is helemaal niet gevaarlijk ofzo.
    Hetzelfde geld voor melatonine, alleen dat helpt om je makkelijker in te laten slapen.
    Dat heeft mij echt geholpen.
    En tijd, dus het gaat nog wel ff duren..

    Oke dank je! Ga ik het morgen gelijk halen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.