• Marilyn Monroe had een moedervlekje boven haar lip. Maar op sommige foto's zit die aan de linker kant en op andere zit dat moedervlekje aan de rechter kant. Nu wil ik eigenlijk weten aan welke kant die écht zat. En dan heb ik het vanuit het oog van haarzelf dus niet vanuit de kijker.

    Want, ik was van plan een monroe-piercing te nemen maar wil hem aan dezelfde kant als zij haar moedervlekje had.

    (krul)


    *~* Proud Luxury *~*

    Dat moedervlekje was nep. Haar gezicht was helemaal symetrisch, dus liet ze een fake moedervlekje op haar gezicht zetten, aangezien het eraf kon, is het inderdaad zo dat ze steeds op de foto staat, waarop dat moedervlekje op verschillende kanten zit ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat moedervlekje was nep. Haar gezicht was helemaal symetrisch, dus liet ze een fake moedervlekje op haar gezicht zetten, aangezien het eraf kon, is het inderdaad zo dat ze steeds op de foto staat, waarop dat moedervlekje op verschillende kanten zit ;)



    -kots- een moedervlek die je kunt verwisslen (baby)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    (...)


    -kots- een moedervlek die je kunt verwisslen (baby)

    Die was niet echt dus.. =P


    ars moriendi

    Dit deed ze niet alleen om haar symmetrische gezicht. Marilyn Monroe had 6 van de 7 schoonheden. Zij wilde voldoen aan het modeideaal, en zette dus een moedervlekje erbij, zodat ze er 7 had. (:

    Juneau schreef:
    Dit deed ze niet alleen om haar symmetrische gezicht. Marilyn Monroe had 6 van de 7 schoonheden. Zij wilde voldoen aan het modeideaal, en zette dus een moedervlekje erbij, zodat ze er 7 had. (:

    Ze was dan ook (vind ik) een prachtige vrouw :)


    ars moriendi

    conclusie ; het maakt niet uit aan welke kant je hem doet want ze had hem aan beide kanten :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ghehe.
    Best wel nepp.


    Food.

    ik weet neit maar ik zou links doen. gewoon,. ;p


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Juneau schreef:
    Dit deed ze niet alleen om haar symmetrische gezicht. Marilyn Monroe had 6 van de 7 schoonheden. Zij wilde voldoen aan het modeideaal, en zette dus een moedervlekje erbij, zodat ze er 7 had. (:

    Inderdaad.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.