• Me pa heeft kaartjes besteld voor Nick & Simon in ahoy. Kijkt me moeder naar de mail staat ons oude adres er nog! Damn.. Dus ze zijn daar naartoe gestuurd! En die mensen zijn pools ofso die daar nu wonen.. En nu ben ik best boos op me pa :X dalijk zijn de tickets foetsie :( en we hebben zoieso een geld voor nieuwe.. -snif-

    Moest ff :X


    My heart is yours and so am I

    Das echt KUT!

    Omg ik hoop dat die poolse mensen eerlijk zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    OHMYSETH schreef:
    Das echt KUT!

    Omg ik hoop dat die poolse mensen eerlijk zijn

    Ik hou niet van Nick en Simon maar ik hoop dat het goed gaat komen!

    Das Kut.

    Wrm ga je dan niet naar ze toe en bedreigt ze ermee dat jij ze krijgt xD Of vraag aan Alex of tie ze wil ophalen en naar je kan sturen?


    Ivar Oosterloo.

    Genisis schreef:
    (...)
    Ik hou niet van Nick en Simon maar ik hoop dat het goed gaat komen!


    Ik hou ook niet van Nick en Simon maar toch is het kut als het je overkomt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh dat is echt super kut :|


    -

    Aah, dat is stom.
    Ik hoop echt dat die Polen jullie kaartjes naar jullie sturen, ofzo.


    effort never betrays you

    Tomdesexbom schreef:
    Das Kut.

    Wrm ga je dan niet naar ze toe en bedreigt ze ermee dat jij ze krijgt xD Of vraag aan Alex of tie ze wil ophalen en naar je kan sturen?
    Kan.. Me pa gaat maandag bellen en vragen of ze al verstuurd zijn.. Want hij heeft ze net gebeld en ze zijn bereikbaar van ma t/m vrij ..


    My heart is yours and so am I

    TomCity schreef:
    (...)Kan.. Me pa gaat maandag bellen en vragen of ze al verstuurd zijn.. Want hij heeft ze net gebeld en ze zijn bereikbaar van ma t/m vrij ..


    Okee maar vraag anders gewoon aan Alex ofzo of aan Die andere Die jodie geval xD


    Ivar Oosterloo.

    Tomdesexbom schreef:
    (...)

    Okee maar vraag anders gewoon aan Alex ofzo of aan Die andere Die jodie geval xD
    Nou jody woont verder weg xD alex woont naast die polen ofso.. Maar ik hoop zo dat ze nog niet verzonden zijn!


    My heart is yours and so am I

    i (H) Nick & Simon :')

    Annuleer de bestelling snel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -opgeluchte zucht- me ma verteld net dat waarschijnlijk een paar weken/dagen daarvoor worden verstuurd. Pfoe dat lucht op xD


    My heart is yours and so am I

    Das kut voor je :O Maar er komen nog wel andere concerten hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Das kut voor je :O Maar er komen nog wel andere concerten hoor!
    Ja Das waar maar vorige keer was ik ook al niet gegaan. Ik mocht wel maar he kon niet :( en ahoy is wel echt gaaf (:


    My heart is yours and so am I

    TomCity schreef:
    -opgeluchte zucht- me ma verteld net dat waarschijnlijk een paar weken/dagen daarvoor worden verstuurd. Pfoe dat lucht op xD


    hoe bedoel je?
    toen ik mijn destine kaarten ging bestellen, had ik ze na 2dagen al in huis...


    Stop holding me under and let me breathe.