• Ik ga dus naar London in de herfstvakantie! En ik vind dat echt vet gaaf, want ik wacht er echt al superlang op. En, nu dus mijn vraag. Ben jij al in London geweest? Wat heb je gedaan en wat raad je mij aan? Ik ga dus het wassenbeelden museum doen, The London Dungeon (Horror museum met thrill rides), sightseeing in dubbeldekker bus en natuurlijk shoppen. :) Vandaag tickets gaan halen, kijk er echt zo naar uit.


    i hate everyone

    -denkt aan London Eye en sterft-

    Veel plezier <3

    Ben vorig jaar geweest. Is gewoon superleuk (:
    (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Abbeyroad duh 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Veel plezier!
    Ik wil ook naar Londen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben er vorig jaar geweest met school, als ik jou was zou k echt in london eye gaan ik ben dr zelf niet in geweest maar kheb spijt ervan dat ik er niet ben geweest!

    Mijn moeder en ik gaan er een keer een weekend shoppen :9~ Ergens in januari.


    I live for the applause, you will die for it.

    daar ben ik geweest met school!
    wij waren ook in the london dungeon geweest! Maar we d8e dat hij enger was. Maar alsong was het leuk. Ik ben ook in de london eye geweest das best vet :3
    ook zijn we langs de big ben gelopen dat was ook gaaf! en je moet idd gaan shoppen.
    trouwens in van die souveniers winkels waren bij sommigen ook cannabis lollys te koopxD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain