• -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:51 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Gewoon laten afkoelen man o.o
    Wat ze doet is niet bepaald leuk o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zijn je ouders gescheiden? Anders misschien met je vader gaan praten en kijken of hij samen met jou een gesprek aan wil gaan met haar..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Misschien een raar idee om te doen, maar schrijf een 'brief'. Zet alles op papier en probeer je gevoelens er in te uiten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    Misschien een raar idee om te doen, maar schrijf een 'brief'. Zet alles op papier en probeer je gevoelens er in te uiten.

    Een brief aan haar gericht of gewoon een brief voor de opluchting dat ik alles eruit kan gooien?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Illuminati schreef:
    Gewoon laten afkoelen man o.o
    Wat ze doet is niet bepaald leuk o.O


    Life is a beautiful struggle

    Miracle08 schreef:
    Zijn je ouders gescheiden? Anders misschien met je vader gaan praten en kijken of hij samen met jou een gesprek aan wil gaan met haar..

    Wel, nee ze zijn niet gescheiden. Dat is iets gecompliceerder dan dat, als ik er klaar voor ben zet ik het wel hier neer ooit eens. Ik kan ook barweinig met mijn pa communiceren, dus.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oeuw, sterkte! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oke.

    Dan lijkt me een brief inderdaad een goeie optie. Lucht je hart erin, zeg wat je dwars zit en wat je frustreerd.
    Je kunt hem aan haar richten of gewoon alles opschrijven en hem daarna aan haar geven. Zolang jij je hart maar gelucht hebt en zij het kan lezen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    sgat,,weet je dat je haar echt kan aanklagen voor kindermishandeling?
    da's ni verkeerd bedoelt ofzo,,ma da's gewoon echt ni normaal.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    sgat,,weet je dat je haar echt kan aanklagen voor kindermishandeling?
    da's ni verkeerd bedoelt ofzo,,ma da's gewoon echt ni normaal.

    Het deed geen pijn, denk ik. En er is geen blauwe plek en het gebeurt niet zo vaak, dus ik vind het geen mishandeling. Ook zou ik het vreselijk vinden om mijn eigen moeder voor de rechter te slepen. Maar ik begrijp je punt, (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Je kan ook gewoon aan afspraak met de huisarts maken om met hem/haar te praten. Daar zijn ze ook voor. Vertel wat er allemaal gebeurd is en hij/zij kan je dan tips geven of je steunen.
    Je kan natuurlijk ook naar een vertrouwenspersoon, op school bijv. (Als jullie die hebben)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    theBronx schreef:
    (...)
    Het deed geen pijn, denk ik. En er is geen blauwe plek en het gebeurt niet zo vaak, dus ik vind het geen mishandeling. Ook zou ik het vreselijk vinden om mijn eigen moeder voor de rechter te slepen. Maar ik begrijp je punt, (:

    Dus als je moeder je één keer een tik geeft kan je haar gelijk aanklagen? Ik weet niet hoe haar situatie er uit ziet maar ik vind dat je een beetje te snel van stapel loopt.

    Misschien moet je inderdaad even met je vader of een ander familie lid gaan praten.. Of misschien werkt die brief nog.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat herken ik :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien kun je een ander iemand (familielid waar je wel goed contact mee hebt?) een gesprek aangaan? Dit is inderdaad echt niet normaal.

    Oke dit gaat heel kinderachtig klinken, maar echt waar. De kindertelefoon -Dôh- is Meestal! best een goeie hulp.