• http://www.quizlet.nl/stories/31971/tips-tegen-verveeldheid/

    Weet jij ook een tip? Zet hem hieronder en misschien komt hij er wel in!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je kamer opruimen? (krul)


    -

    Genius schreef:
    Je kamer opruimen? (krul)

    dat ik daar nog niet opgekomen ben! wat schreeuwt mijn moeder nou de heletijd tegen mij?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ga mensen irriteren met smsjes die nergens op slaan. Liefst om 4 uur snachts, het is niet te geloven wat je dan terugkrijgt ^^
    Of... Ga story's lezen ^^ die niet veel gelezen worden. Je vindt echt de meest leuke dingen :O
    Of... Maak een leuke achtergrond voor op je pc met allemaal foto's van je vrienden etc :)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Ga mensen irriteren met smsjes die nergens op slaan. Liefst om 4 uur snachts, het is niet te geloven wat je dan terugkrijgt ^^
    Of... Ga story's lezen ^^ die niet veel gelezen worden. Je vindt echt de meest leuke dingen :O
    Of... Maak een leuke achtergrond voor op je pc met allemaal foto's van je vrienden etc :)


    De eerste..
    Ik verveel me nooit s'nachts. Ik slaap dan _O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room