• Ik had net een gesprek met mijn ouders over hun uitvaartwensen. En ik vraag mij dus af of er hier al mensen zijn die al bepaalde uitvaartwensen hebben? Het is misschien een hele persoonlijke vraag (: En je hoeft hem niet te beantwoorden, maar ik vraag het me gewoon af. Aangezien je er van de een op de andere dag niet meer kan zijn.

"I shut my eyes in order to see.'

TomCity schreef:
    nog niet over nagedacht :Y)

You can't fly unless you let yourself fall.

Ik wil in ieder geval niet gecremeerd worden. En ik wil ook sowieso Tokio hotel horen. x]

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Oeff, ben daar nog niet overuit. Ik weet het op dit moment alleen van mijn vriend omdat hij er wel zeker van is..Verder nog niet over nagedacht...

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik heb al ooit een uitvaart moeten regelen, ik wil er nu nog niet aan denken.

your eyes are like stars in the night.

Ik wil dat 'Ne Zhaley' van t.A.T.u. word gedraaid, of Nas Ne Dogonyat. En ik wil dat al m'n vriendinnen & vrienden er zijn! Echt iedereeen. Maarja mijn moeder kent al mijn vrienden en vriendinnen niet, dusja :'). Ik wil ook niet dat ze in het zwart komen, nergens voor nodig. Het staat voor rouw maar ze herdenken mij toch ook niet in mijn zwarte kleding? Nee, gewoon rood of paars, of wit.

Ik wil ook een witte kist met rode rozen.

En ik wil niet dat de familie van mijn vader komt. Echt niet. Nou ja, zijn zus mag niet komen. Sinds mn vader overleden is heeft ze altijd stom gedaan! Kutwijf.

En verder.. Als de rest v/d familie er is vind ik het goed, en als Oldriska, Naimah, Kelly, Simone, Leonita, Romée, Fatih, Rowan, Fabian, Jeroen, Zhori, Mo, Quincy, Daniel, Danny & Dylan er zijn vind ik het goed. De rest interesseert me niet.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Bigfoot schreef:
    Ik wil dat mensen een vrolijk afscheid van me nemen, zeg maar. Ik heb nooit van dat depressieve gedoe gehouden, dus ik zou niet willen dat het een hele depressieve boel zou worden. Iedereen zou gewoon met een lach op me mogen terugkijken en dan gewoon gezellig aan de koffie of zo. Ik hoef niet zo'n heel drama dan, eigenlijk. (:

Freak of nature

ik wil de eerst komende tijd hier nog even rondlopen dus 'nee' :Y)

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Ik wil dat iedereen er anders uit ziet op mijn verjaardag. Dus niet gewoontjes of de clichédingen, maar gewoon allemaal anders. Des noods verkleden ze zich. Als ze maar niet allemaal hetzelfde uitzien, daar heb ik nooit van gehouden. Ik wil dat ze om me huilen. En dat ze allemaal aan elkaar vertellen hoe ze zich mij herinnerden. Ze moeten Iris van de Goo Goo Dolls draaien. Ze moeten vele bloemen bij mijn graf leggen en zorgen dat ik op een rustige en vredige plek lig, ik heb nooit van drukte gehouden. Ik wil dat ze glimlachen, terwijl ze huilen.

wth.

Ik wil gecremeerd worden. Verder mogen andere beslissen wat ze ermee doen.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik wist het allemaal heel goed, maar ik ben heel erg aan te twijfelen. Ik wil sowiezo Rozen. Ik denk rode.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

De gedachte dat ik ooit eens dood ga vind ik al moeilijk te bevatten, dus de gedachte over mijn uitvaartwensen, brrr.

*insert philosophical cringe expression here*

daar wil ik eigenlijk niet over nadenken. maar ze moeten een mooi liedje draaien. wenn nichts mehr geht van tokio hotel of zo. of iets van my chemical romance of zo.(A)

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Ik hou me daar nog niet echt mee bezig.

Maar als ik dood ga wil ik wel een plekje naast mijn vader aan de eene kant en mijn moeder de andere als hun ook overleiden.

Bieberfeverrr <33333!