• Antonie Kamerling (44) is overleden. In de nacht van woensdag op donderdag werd het lichaam van de acteur dood aangetroffen in zijn woning. Antonie maakte zelf een einde aan zijn leven.

    ''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beëindigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', zo verklaart Albert Verlinde, de zwager van de acteur, in een reactie die hij samen met Kamerling's vrouw, Isa Hoes opstelde. ''Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat een vrouw en twee kinderen, zoon Merlijn en dochter Vlinder, achter.

    Begin dit jaar vertelde Antonie in een interview met MIND Magazine openhartig over het diepe dal waar hij het jaar daarvoor doorheen was gegaan. "Hel op aarde, zo voelde de laatste drie maanden. Ik had sinds augustus consequent zes dagen per week gewerkt, met al mijn inzet. Ik had de hoofdrol in de musical Sunset Boulevard en was daarin onervaren. Hij ging tot het gaatje en kon het op een gegeven moment fysiek niet meer aan. "Ik was geen vader, geen partner en ook voor mezelf was ik er niet meer. Ik heb een paar keer een grote dip gehad. Depressief wil ik niet zeggen, eerder een diep dal. Maar als je het overleeft: 'It makes you stronger'. Alles wat ik heb, waardeer ik meer."

    Antonie Kamerling werd bekend door zijn rol van Peter Kelder in Goede Tijden Slechte Tijden. Later speelde hij in speelfilms als De Kleine Blonde Dood (1993) en All Stars (1997) en was hij te zien in verschillende tv-series en musicals. Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis.

    Edit* ow niet gezien :$

    [ bericht aangepast op 7 okt 2010 - 18:47 ]


    My heart is yours and so am I

    Is al een topic over.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    > slotje. was al een topic over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Is al een topic over.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.