• Naja, we hadden vandaag buiten gym. En we deden honkbal. Ik was aan slag. Ik gaf die bal; met de knuppel een flinke mep en de bal ging prachtig ver weg! Door dat de knuppel nogal nat was gleed ie uit mijn handen een werd de knuppel over het veld geslingert. -ik had het niet door en rende naar het 1e honk- ineens hoorde ik BOEM en hoorde iedereen lachen! Ik keek om en zag dat de knuppel kei hard bijna iemand had geraakt -bijna he niet helenmaal- en toen keihard tegen de goal van het voetbal aankwam. Ik had echt zo iets van: 'O my god! Whut the hell was happening!!!' Iedereen ging helenmaal plat behalve ik. Ik zat zo ver in de grond dat ik in de grote oceaan wel kon zwemmen!
    Hebben jullie ook gevaarlijke dingen tijdens gym laten vliegen? (krul)

    Nou ff iets heel anders, ik zit hier nou voor CSI te spelen. Namelijk een half jaar geleden heb ik het contact verbroken met een pedofiel/cyberlokker/ontschuldige jongen. Ikke wil weten wat het was.
    Ik heb ook een stemmetje in mijn hoofd dat Carlo (zo heette hij) vertrouwt en eenje die Carlo wantrouwt. Ik zal hun gesprekje ff hier onder zetten, aan de hand van dat kunnen jullie mij helpen met hoe ik er achter kan komen en wat ullie denken dat hij is.
    Ik had zijn voornaam achternaam en leeftijd, maar nergens over heel internet was iets van hem bekend! Het is toch logies dat je een valse naam opgeeft als je praat met een meisje dat je via Internet kent? Túúrlijk! Een normaal iemand houd er wel reken9ing mee! Oke ik had een typfoet gemaakt dat ik 12 was ipv 11 maar dan nog! Hij kwam inteligent over, dus hij zou ook wel weten dat een meisje van 12 zoiets liever niet aanhoort! Hij was gewoon eerlijk! Hij gaf werkelijk om mij! Dat liet hij ook merken! En nu is hij misschien wel gekwetst! Gekwetst? Hallo IK ben de gene die gekwetst is! Daarom heb ik hem daarna ook niet meer terug gemailt! Een cyberlokker/pedofiel had je dan niet met rust gelaten! Ik had toch ook op blokkeren gedrukt nietwaar? Ja maar jij + instellingen = fout! Wie weet werkt die know wel helenmaal niet! Wie weet, maar wie weet werkt die knop wel!
    En dan krijg je weer zo'n typisch elles nietes verhaal!
    Maar wat denken jullie hiervan?

    Xx

    Je hebt het contact toch al gebroken, dus eigelijk is er geen probleem. Ik denk dat die gast heel raar op zijn snuit gaat kijken als hij ziet dat jij opeens aan het lullen bent tegen hem.


    SLOAN.

    Op dat eerste, bij ons dringt onze leerkracht er heel hard op aan dat we de knuppel op de mat moeten neerleggen. We moeten daar echt heel hard op letten.


    Let the Night embrace you

    Haha, ik heb ooit een bowlingbal naar achter gegooid.

    Contacht is verbroken, dus gewoon zo houden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, dat met die knuppel zou ik echt grappig gevonden hebben als ik erbij was. :'D
    En wat dat tweede verhaaltje betreft heb ik eigenlijk geen idee. Sorry. :x


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, dat eerste herken ik.
    Ik heb bij honkbal meestal dat ik de bal gewoon niet raak.
    En de enige keer dat me dat wel lukte kwam hij terecht op de jongen die de 'voorzet' gaf.
    (krul)


    effort never betrays you

    Mijn conclussie hier uit: Je bent gewoon gevaarlijk (cat).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Mijn conclussie hier uit: Je bent gewoon gevaarlijk (cat).


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    als ik dat had gezien had ik wss ook gelachen, maar troost jezelf; Ik sloeg met honkbal tegen mijn eigen hoofd ;x vraag me niet hoe. Over dat eerste; geen idee ;$

    Frankenstein schreef:
    als ik dat had gezien had ik wss ook gelachen, maar troost jezelf; Ik sloeg met honkbal tegen mijn eigen hoofd ;x vraag me niet hoe. Over dat eerste; geen idee ;$

    Wahahahahaha -Totaaaaaal plat- Hoe heb je dat voor elkaar gekre... Oh ehh ja nee laat maar hehe!

    Haha, bij ons is het altijd zo dat er een bal op een grote pion staat en dan moet je hem eraf slaan maar ik sla niet de bal maar de pion om ;P en dan drie keer achter elkaar.
    &dat laatste houden zo .


    ailoveejoee.