• Nou kijk ik heb jongen bij mij opschool die bij mij in de sportklas zit(een klas waar we extra gym bij hebben)
    En hij zit mij de hele tijd te vervelen en mijn bijnamen te geven enzo. En nu volgens een stel goeie vrienden van mij vind hij mij leuk. maar ik denk zelf van niet maar hun blijven vol houden van wel. Dus nu weet ik niet echt wat ik hier mee moet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je moet er niks mee. Zoiets komt toch wel uit, en anders vertel je hem dat je het irritant vind als hij je bijnamen geeft.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    Je moet er niks mee. Zoiets komt toch wel uit, en anders vertel je hem dat je het irritant vind als hij je bijnamen geeft.


    misschien is dat het beste ja xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    CarmineG schreef:
    Je moet er niks mee. Zoiets komt toch wel uit, en anders vertel je hem dat je het irritant vind als hij je bijnamen geeft.


    Hope goes lost but never dies.

    welkom in mijn "öude" werled. ik had ongeveer het zelfde probleem . maaar nu ben ik super arrogant tegen hem en stopt tie (hoera). ik probeer aardig tegen hem te doen maar ik blijf arrogant tegen hem doen. ik kan nie stoppen . ik word saggo van hem als ik hem zie


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom trekt toch altijd iedereen de conclusie dat jongens je leuk vinden als ze vervelend tegen je doen o.o damn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niks.


    -