• Ik moest zo net van me ouders me cijfers opnoemen en nu lopen ze te zeuren dat ik niet goed me best doe en dat ik blijf zitten :S

    Cijfers maar ik ben gwn slecht in engels en ik sta er een voldoende voor :S ik snap me ouders echt niet


    My heart is yours and so am I

    Rickjuh schreef:
    Je hebt cijfers weggebalkt, zijn dat de 3én? anders vind ik het raar dat je ouders zeuren, kan niet anders.
    nee haha xD die dingen die zwart zijn hebben we dit rooster niet :P


    My heart is yours and so am I

    Hmm, vaag die grijze balken vertonen geen tabel vorm, lijkt net met paint gedaan ofzo.

    En anders, je hebt suuuuper goede cijfers, en gemiddelde leerling heeft denk ik wel 5 onvoldoendes daar. Je ouders moeten niet zeuren! Je doet het super!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Geen excuus en bijlessen met Engels dan maar.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Rickjuh schreef:
    Hmm, vaag die grijze balken vertonen geen tabel vorm, lijkt net met paint gedaan ofzo.

    En anders, je hebt suuuuper goede cijfers, en gemiddelde leerling heeft denk ik wel 5 onvoldoendes daar. Je ouders moeten niet zeuren! Je doet het super!
    nee is echt zo xD heb ik echt niet bewerkt xD


    My heart is yours and so am I

    Man, weetje hoe goede cijfers jij hebt? Ik heb nu pas 2 voldoendes van de 10 cijfers of zo.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    TomCity schreef:
    (...) er komt nog een 1 bij engels :$ die 3x meeteld


    Maar dan nog, zoals ik al zei, dit is maar het begin van het jaar. Geven ze bijles bij je op school? Vraag om bijles. Vraag desnoods of iemand die je kent je kan helpen of zo. Het komt wel goed.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:18 ]


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    GhostHarbour schreef:
    (...)

    Maar dan nog, zoals ik al zei, dit is maar het begin van het jaar. Geven ze bijles bij je op school? Vraag om bijles. Vraag desnoods of iemand die je kent je kan helpen of zo. Het komt wel goed.
    i know en ze geven geen bijles.. me ouders lopen ook al te zeuren dat ik niet leer.. ik leer wel maar heb faalangst.. dus vergeet ik alles weer als ik die toets voor me heb..


    My heart is yours and so am I

    Dat is gewoon heel goed (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    TomCity schreef:
    (...)i know en ze geven geen bijles.. me ouders lopen ook al te zeuren dat ik niet leer.. ik leer wel maar heb faalangst.. dus vergeet ik alles weer als ik die toets voor me heb..


    Oh, dat is echt *piep* Heb ik af en toe ook last van. Hebben ze daar bij jou op school dan geen speciale regels voor, net zoiets als dat mensen met dyslexie langer over toetsen mogen doen?


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ik herken het echt wel ! mijn ouders zeure ook altijd. heb een 8 gehaald voor natuurkunde, begint mn vader : ja het had een 10 kunnen zijn hea?
    :X:X
    en ik heb volgens hun altijd een lote instelling en doe nooit mijn best, zo motiverend,ouders >.<'

    X


    I'm a bit annoyed that you bit me without any restrain