• Hoooi.
    Ik ga donderdag aanstaande naar een concert van Jacqueline Covaert, in Tivoli te Utrecht! Jaqueline was de zangeres van Krezip, een band die een jaar geleden ophield te bestaan.

    Ik vroeg me af of nog iemand gaat?


    Edit: het is voor CKV gelijk, makkelijk dat ik dan al 1 culturele activiteit gedaan heb.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:38 ]

    Nee, ik niet.
    Ik vind haar niet zo goed (:
    Van Overrated krijg ik kippenvel van afschuw o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vond het doodzonde dat Krezip uit elkaar ging.
    Ik ga niet, maar heel veel plezier!!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga niet.
    Ik vond Krezip erg leuk.
    Maar aan het liedje Overrated heb ik zo de pest, en ik weet niet hoe haar andere liedjes zijn...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    nopes.. helaas niet..


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Ik vond het ook jammer dat Krezip uit elkaar ging, juist toen werd ik echt fan van die band.

    En ik hou ontzettend van super vrolijke liedjes :'D
    de andere liedjes van Jacqueline heb ik, moet ik toegeven, nog niet allemaal geluisterd :x Een aantal wel, maar dan maar één keer :'D
    morgen middag alles luisteren dus (A)

    DaKrulliCode schreef:
    Ik vond het ook jammer dat Krezip uit elkaar ging, juist toen werd ik echt fan van die band.

    En ik hou ontzettend van super vrolijke liedjes :'D
    de andere liedjes van Jacqueline heb ik, moet ik toegeven, nog niet allemaal geluisterd :x Een aantal wel, maar dan maar één keer :'D
    morgen middag alles luisteren dus (A)

    Hahaha!
    Heb ik ook wel eens, dan moet ik in één dag even snel alles uit m'n hoofd leren haha. Is wel zo leuk op een concert :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tivoli is toch een stad dichtbij Rome? o.o


    Only losers can act the way you do

    Hobbelpaard schreef:
    Nee, ik niet.
    Ik vind haar niet zo goed (:
    Van Overrated krijg ik kippenvel van afschuw o_o

    Swamp schreef:
    Tivoli is toch een stad dichtbij Rome? o.o

    Hahahaha. Ja, maar zo heet het concertgebouw ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Hahaha!
    Heb ik ook wel eens, dan moet ik in één dag even snel alles uit m'n hoofd leren haha. Is wel zo leuk op een concert :'D

    Hahah ja,
    ik vond overrated leuk dus had ik kaartjes besteld.

    Ik ga trouwens nooit naar een concert met mijn ma, ben 2 x naar TH geweest maar dat was met een vriendin en haar ouders.

    Maar ik heb echt periodes, de ene week luister ik alleen maar dit, en de volgende week weer dat. Nou sinds dat ik die kaartjes besteld heb, had ik meer behoefte aan andere liedjes :'D.
    Maar ik vind Jaquelines album vast wel leuk.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ja, maar zo heet het concertgebouw ;D
    Oh, oké. Hahahahaha. :')

    Ik leerde een paar weken geleden met Latijn over Hadrianus en Villa Hadriana staat in Tivoli. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik vond de band leuker dan haar alleen, vind het zonde dat ze solo is gegaan..


    -

    Ik zou echt nooit naar een concert gaan van iemand waarvan ik geen liedjes ken, maar oke :'D Ik vind haar sowieso niet goed solo, dus ja.
    Have fun.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:36 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Ik zou echt nooit naar een concert gaan van iemand waarvan ik geen liedjes ken, maar oke :'D Ik vind haar sowieso niet goed solo, dus ja.
    Have fun.

    Maar ik weet wel wat voor soort liedjes ze zingt (cat).