• Hye, ik moet dus weer eens een boekverslag maken. (begin november inleveren) & ik weet dus écht niet over welk boek ik het moet doen. Het moet per se van een nederlandse schrijver zijn, en niet van die makkelijke zoals 'Hoe overleef ik..' enzo. Weet iemand een goed, leuk boek? (:


    No guts no glory.

    Alle boeken van Joost Heyink, lopen voor je leven van Els Beerten en alle boeken van simone van der vlugt.

    Thea Beckman
    Anke de Vries
    Hellen Vreeswijk! Die boeken zijn zo goed!


    Wij zijn Melug!!!!

    de passievrucht van Karel Glastra van Loon is simpel xD
    en ehm, Tirza van Arnon Grunberg is echt heel goed. oh, en als je niet meer zoveel tijd hebt; Eilandgasten van Vonne van der Meer heb je zo uit ;)
    succes(flower)

    xVILLAx schreef:
    Ik heb vorige week een boekverslag van Haar naam was Sarah ingeleverd.
    Machtig mooi. (krul)


    Iemand uit mijn klas had daar vandaag zijn boekpresentatie over gehouden.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik had Obsessie van Joost Heyink en ik heb vandaag mijn boektoets erover gemaakt hij was echt goed te doen zelfs makkelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet ook boeken lezen van nederlandse schrijvers en mag ook geen filmeditie hebben zoals Twilight dus. Nu lees ik ´Tiffany Dop´


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Mel Wallis De Vries.
    Ze schrijf jeugd thrillers en ze zijn echt GEWELDIG! Zeker een aanrader (:


    I rather love then fight.

    Wat toevallig, ik moet ook perse een Nederlandse schrijver en ik moet hem ook begin november inleveren -.-
    Naja ik heb Blind Date gedaan, van Theo Hogestraaten of zo. M'n Nederlands lerares had die getipt (nerd)


    you're my favourite part of the day ~