• -Heb ik de titel goed gespelt?-
    Naja brugjaar leuk he? Maar ik ken niemand in mijn nieuwe klas. En ik zit naast een meisje en zij is zoooooo Aarggggggggg! Heb 3x op backspace moeten drukken vanwegen de hoofdletter O.o
    Oke in het begin was het alleen maar stoel niet aanschuiven zodat ik er niet uit kon =.= maar dat is zo erg nog niet. Maar ik had laatst 1 opdracht van mijn huiswerk niet af zegt zij zo: 'Ja je moet wel zeggen da je da niet af hebt!' Ik zo: 'Ja ik snapte die niet.' Zij zo: 'Je hebt het gewoon niet af! En dat moet je zeggen!' Dus ik steek mijn vinger op en zeg: 'Ik heb die opdracht niet gemaakt omdat ik m niet snapte!' Tfoe je had haar moeten zien kijken!~
    Vandaag:
    Zij heeft haar huiswerk niet af. Snel alles opschrijven, dat is wat zij dee! Even later bij geschiedenis. Ik had daar een 9.5 voor en zij een 5.5 Zij zo: 'Wat moesten we doen?' 'Weet niet meer' Zij 'Wick! wat moeten we doen?' Wick: 'Had je maar op moeten letten.' Zij word naar de leraares geroepen over haar SO zij komt terug ik vraag: 'Jimmy, wat moesten we doen?' Da wijf naast mij zo: 'Ik weet het, had je maar op moeten letten!'
    Ik werd pissed off joh! Deze dingen kwamen toen in me op: 'Als jij net zo goed oplette, waarom vroeg je dan aan mij en Wick wat je moest doen?' 'Had je maar op moeten letten, zei het meisje met de 5.5' 'Jaloers ***** wijf!'

    Dat jaloers is omdat ik nogal dromerig ben, en goede cijfers haal. Ik heb al een aantal keer het hoogste van de klas gehaalt. Alhoewel ik amper oplet of leer. En zij wil dus wraak op mij omdat ik goed informatie kan opnemen.

    OWJA! Tijdens Frans -ik heb daar n 7 zij een 6-
    Leraares/mentor: 'Was het wat jullie hadden verwacht?' zij steekt haar vinger op. 'Ik verwachtte eigenlijk een 9, maar ik heb een 6' ze krijgt een rood hoofd 'Waren het fouten van dat je zegt van, och ja die wist ik niet of waren het stomme fouten?' zij zo met een piepstem 'stomme!' en ze begint te janken hoor dames en heren!

    Het eerste wat toen in me op kwam: 'Please ren ff jankent naar de WC dan kan ik met een gerust hard lachen!'

    Echt waar dat mens haalt het bloed onder mijn nagels vandaan!

    Dit moet er ff uit:
    **** haar! Ik heb er ff sterretjes neer gezet omdat je niet naar iemand verwijzent mag schelden. Ik vraag hierbij toestemming om die laatste 4 sterretjes te vervangen door letters want het moet er uit! Het moet er uit!!! Cryyyyyyyyyyy!

    Ik word ****ing gek van haar!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:35 ]

    t komt wel goed schatje. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    0.0 gelukkig is de gene naast me wel aardig. want zij had vandaag mentos mee naar school en die hebben we tiekem opgegeten :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nouja van dat geschiedenisding: Ik geef d'r gelijk, jij zei dat tegen haar, dus waarom zou zij dat niet tegen jou zeggen.. Misschien heeft ze veeleisende ouders?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bruggers.. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Bruggers.. (krul)

    Ik dacht precies hetzelfde XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Resume schreef:
    t komt wel goed schatje. (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Resume schreef:
    t komt wel goed schatje. (krul)

    -biedt een glaasje Roosvicee aan ;)

    Hahahhaa, wat schattig x'D -sorry-


    -