Zappen mannen altijd in de reclames? Ik bedoel ze kunnen geen andere programma's gaan kijken want ze waren al iets aan het kijken. En vaak zappen ze te laat weer terug. Ik snap het niet, het is me een raadsel.
xjustxmyself schreef:
Nu beledig je mij Ö
Ik ben absoluut zeker weten géén jongen, maar ik zap altijd weg tijdens de reclames. Ik word er gewoon zot van, echt waar! En meestal ga ik dan teleteksten van andere zenders bezoeken
Maar weetje welk gevoel ik dus krijg? Dat die reclames op de belgische zenders véél langer duren als die op de nederlandse.
De reclames hier duren gemiddeld 5 minuten. En dan elke 15 of 20 minuten. Soms zelfs na 10 minuten.
niet alle mannen me broers en ik doen altijd een spelletje met de reclames wij raden de merk altijd van de reclames meestal wind isidoor nou ja altijd eigelijk
Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.
De reclames hier duren gemiddeld 5 minuten. En dan elke 15 of 20 minuten. Soms zelfs na 10 minuten.
Dan duren de belgische langer
Ik heb er ooit eens op gelet bij ncis (of zoiets) en het was 7/8 minuten reclame (en wat voor een reclame!) en dan ong.15 minuten terug ncis.
Echt, ik word gewoon gék van die reclames, dan zeggen ze dat de films van tegenwoordig lang duren