• Jaja het is nu dierendag!:D gaat iemand nog wat doen voor zijn/haar huisdier??


    Ik niet echt iets speciaals (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    My heart is yours and so am I

    Misschien koop ik wel een nieuwe mand voor mijn hond. Al heb ik geen idee hoe ik dat mee moet sjouwen op mijn fietsie. (nerd)


    SLOAN.

    Ik heb me hond een kusje gegeven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eh vandaag is het toch dierendag??? Ik geef mijn hond lekkere bot en extra grote wandeling op de dijk.. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    mijn hond + kat worden sowieso al heel erg verwend/goed verzorgd dus ik vind dierendag een beetje overbodig :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Me hond etiquete leren =D dat beest bijt tussen der benen o-O THIS EEN MEISJE "=P alleen die hond vergeet et de heletijd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Euh.
    Niks :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bij ons is het elke dag dierendag. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga heel veel koekjes eten :D


    bewaar er wel een voor my. ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ben niet in de stemming voor dierendag ben er sowieso niet voor. Is hetzelfde als valentijnsdag.

    Maar me andere hond is vrijdag ingeslapen dus een gemis hierzo..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik zal mijn hond wat extra snoepjes geven en er eens extra lang mee spelen, als ik het niet vergeet, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Coyote schreef:
    Ben niet in de stemming voor dierendag ben er sowieso niet voor. Is hetzelfde als valentijnsdag.

    Maar me andere hond is vrijdag ingeslapen dus een gemis hierzo..



    Dat is niet leuk ik heb ook een hondje moeten inslapen maar is al drie jaar geleden en ik mis haar ook.. Heel veel sterkte ermee.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nee :3 Ik vind dierendag best wel bullshit (cat)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Morgaine schreef:
    Euh.
    Niks :')


    You can't fly unless you let yourself fall.

    O shit, vergeten. Niet dat ik ooit iets speciaals doe met dierendag. Ik hou iedere dag veel van alle diertjes hier (flower)


    You are beautiful, you are love.

    Erised schreef:
    Ik geef mijn hond en kat een extra knuffel, maar that's it (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO