• Onze school geeft elke week een rapport mee met de cijfers van deze week die je ouders moeten tekenen. Niks speciaals zou je denken, behalve als je twee onvoldoendes voor frans haalt. Ik heb een 2/10 en een 3.5/10. Mijn vader kennende zal hij razend worden en nu ben ik bang om het hem te tonen.

    Wanneer zijn jullie voor het laatst echt bang geweest?


    Olive

    Zo vaak. Misschien moet je beter voor school leren of bijles vragen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Zo vaak. Misschien moet je beter voor school leren of bijles vragen?


    Ik leer veel voor frans, het lukt gewoon niet. En ik krijg dinsdag bijles van mijn lerares (:


    Olive

    Echt bang kan ik me niet herinneren ,maar zeker niet om slechte punten. Zo erg is dat toch niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ingle schreef:
    (...)

    Ik leer veel voor frans, het lukt gewoon niet. En ik krijg dinsdag bijles van mijn lerares (:

    Andere manieren proberen van leren helpt vaak, en als je bijles krijgt en je vader weet ervan dan zal hij waarschijnlijk niet echt boos zijn.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 19:30 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben zovaak bang !

    Toon het gewoon aan je vader ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ingle schreef:
    (...)

    Ik leer veel voor frans, het lukt gewoon niet. En ik krijg dinsdag bijles van mijn lerares (:


    Mss moet je toch naar iemand anders gaan voor bijles. Het kan goed zijn dat die leerkracht van jou het zo goed uitlegt als ze zelf denkt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Meis, ik snap hoe het er aan toe gaat. You know if their is something what to do. Ik ben er voor je, wat er ook gebeurd! <3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ik was voor laatst bang toen ehmmm...
    ojaa me vriendin (van oude school) had ik mee
    afgesproken en toen kwamen er 2 'vrienden' van der mee
    waarvan 1 haar al een keer had bedreigt en toen gingen we
    naar de kermis, &heel veel mensen zeiden dat ik gek
    was dat ik mee ging (op die kermis, dat waren mensen
    die mij en die jongens kende) toen was ik een beetje bang
    omdat ze wisten waar ik woonde.
    xx


    ailoveejoee.

    Blessed schreef:
    (...)

    Mss moet je toch naar iemand anders gaan voor bijles. Het kan goed zijn dat die leerkracht van jou het zo goed uitlegt als ze zelf denkt.


    Eerste bijles, dus ik weet het nog niet. Maar het kan ook aan haar liggen, want opeens hebben veel leerlingen van mijn klas onvoldoendes nu we een nieuwe lerares hebben.


    Olive

    Comely schreef:
    Meis, ik snap hoe het er aan toe gaat. You know if their is something what to do. Ik ben er voor je, wat er ook gebeurd! <3


    <33 Thanks.


    Olive

    Ik ben echt blij dat ik zo iets niet moet doen, want ik zou het echt besterven.
    Ik zou zeggen: Trek je niet te veel aan van hoe hij reageert, en zorg dat je de volgende keer betere punten hebt.
    Niet zo zeer om hem blij te maken, maar ook voor je zelf (:


    effort never betrays you

    Ehm, dat ik een gesprek moest maken met een jongen die ik leuk vind en ik durfde echt niet. Maar het is uiteindelijk toch nog goed gekomen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ingle schreef:
    (...)

    Eerste bijles, dus ik weet het nog niet. Maar het kan ook aan haar liggen, want opeens hebben veel leerlingen van mijn klas onvoldoendes nu we een nieuwe lerares hebben.


    Ja, mss gaat ze gewoon een beetje te snel voor jullie. Een leerkracht moet zich namelijk ook aanpassen aan haar leerlingen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wat is een week nou in een heel jaar? Je kan toch wel eens een dipje hebben? Zeg dat gewoon tegen je vader. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.