• Patat en Chips? Ik vind het beide echt ontzettend smerig, ew. In de klas verklaard iedereen me voor gek en tot nu toe heb ik wel één iemand gevonden die zei: Chill dat je het niet lust, hoef je je ook minder bezig te houden met de rest van je eten.
    Ik eet ook al geen vlees, dus erg veel vette hap krijg ik niet binnen. Pizza eet ik eigenlijk nooit, patat eet ik nooit, chips eet ik nooit.. Best slecht voor een tiener.

    Gelukkig bestaat er nog iets als chocolade!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 19:11 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    jep.
    maar ik lust bijna alles


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mag ik nu zeggen dat het klinkt dat je je voordoet als ano?
    Of in die richting wilt klinken?
    Ja, ik lust het wel.
    -no offence, geen gezeik-

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 19:05 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Mag ik nu zeggen dat het klinkt dat je je voordoet als ano?
    -no offence, geen gezeik-

    Je mag zeggen wat je wilt hoor. Ieder zijn eigen mening, maar ik wil even melden dat het niet mijn bedoeling is als ik zo overkom D':


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben verslaafd aan chips. Nee, serieus. Ik eet wel andere dingen als tussendoortje, maar enkel omdat ik anders té veel chips eet. -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    Ik ben verslaafd aan chips. Nee, serieus. Ik eet wel andere dingen als tussendoortje, maar enkel omdat ik anders té veel chips eet. -a-

    Vroeger at ik wel echt heel veel chips.. Maar ik denk dat ik er zoveel van heb gegeten dat ik het nu gewoon niet meer lekker vind haha. Soms at ik wel vier van die grote zakken in de week leeg o_o.


    Ik ben gemeen xoxo

    Omg, ik eet dat minstens elke week ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik lust best veel dingen denk ik ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik list Chocolade, maar kan er ook geen tonnen van eten. Smaken verschillen. :3

    Het is eigenlijk wel een voordeel dat je dat niet lust. Kan je daar alzeker niet teveel van eten. :'D


    Let the Night embrace you

    Hier hetzelfde!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boterkoek schreef:
    (...)
    Vroeger at ik wel echt heel veel chips.. Maar ik denk dat ik er zoveel van heb gegeten dat ik het nu gewoon niet meer lekker vind haha. Soms at ik wel vier van die grote zakken in de week leeg o_o.

    Hahah, dat zou ik ook wel willen. Ik word altijd iets beu als ik 't te veel eet, maar chips dus niet. Dat lust ik al van kleins af aan vreselijk graag. Maar echt, ik eet het nog maar 1x in de week. Ook wel omdat je een dikkere kont krijgt, daardoor. En heupen. En man, dat wil ik niet. hahah. Ik eet eigenlijk helemaal niets graag in verband met koeken enzo. ; x


    Some people make the world special just by being in it

    Weet je hoe handig!

    Ik hou juist van al het eten dat vet is helaas. -_-


    ars moriendi

    Ik lust echt alles -groente niet meegeteld-

    Solita schreef:
    Ik list Chocolade, maar kan er ook geen tonnen van eten. Smaken verschillen. :3

    Het is eigenlijk wel een voordeel dat je dat niet lust. Kan je daar alzeker niet teveel van eten. :'D


    Chocolade is mijn lievelings eten. Zo'n lekkere milka reep.. hmmz. -kwijl-


    Ik ben gemeen xoxo

    ik heb medelijden met je --' . maar gelukkig heb je nog choco:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kuyt schreef:
    Weet je hoe handig!

    Ik hou juist van al het eten dat vet is helaas. -_-


    Everything is worse without music.