• Haha, dat was wat ik vandaag heel vaak hoorde haha! Ik was op de kermis, en ging in de octopus of hoe noem je dat. Na ja, je kent 't wel. Dus ik zat alleen, komt op een gegeven moment een vriend naar me toe, ja ik kom wel naast je zitten. Ik zo ja is goed. Hij werkt trouwens bij die attractie. Dus opeens horen we ‘zoenen, zoenen, zoenen, zoenen...’ heel lang! En eerst hadden we het niet door. Dus opeens, die jongen (Jeffrey) zo: ‘Auwe, Pierre!’ En Pierre is die man wat dus achter dat ding zat n.n Haha, dat was lullig.
    Anyways, hebben jullie ook al eens zoiets meegemaakt?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Haha, nee nog niet meegemaakt.
    Maar ik zou me wel kapot lachen als dat mij zou overkomen :P


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ben ik dom dat ik het niet snap? ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    OHMYJESSE schreef:
    Ben ik dom dat ik het niet snap? ;3

    Ik snap het ook niet zo goed, zijn we beide dom:Y)

    Geniaal gewoon x'd


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat zinnetje zegt iedereen bij ons ook altijd :')


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is toch van zo'n reclame met zo'n mini mannetje die dan met z'n jas gaat zwaaien?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Dat is toch van zo'n reclame met zo'n mini mannetje die dan met z'n jas gaat zwaaien?

    Van de Dubbel Fris ja haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    OHMYJESSE schreef:
    Ben ik dom dat ik het niet snap? ;3

    Die Pierre wilde ons voor lul zetten, om dat te draaien, want hij was toen de enige jongen in die attractie en zat ook nog eens naast een meisje, ik dus. Haha. Snappie?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    nog nooit mee gemaakt:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor