dat van dat mensen horen praten heb ik ook vaak, waarschijnlijk gewoon je verbeelding, maar dat andere... ik heb geen idee, kan ook gewoon toeval zijn...
“In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby
addictive schreef:
dat van dat mensen horen praten heb ik ook vaak, waarschijnlijk gewoon je verbeelding, maar dat andere... ik heb geen idee, kan ook gewoon toeval zijn...
het is ZEKER weten geen verbeelding daar is het te vaak voor
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Poseidon schreef: No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.
Ik ook
Ik ging een weekend bij mijn opa&oma slapen. Zei ik 's nachts tegen me zusje "Ik heb het gevoel dat ik morgen pijn ga lijden." Die dag daarna had ik een hele grote snee in mijn hand, en het prikte heel erg
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.
Poseidon schreef: No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.
A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.
Carcass schreef:
Mensenkennis, verbeelding, toeval, je buren die praten, verzinsels. Sorry.
en
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'