• [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 12:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dat van dat mensen horen praten heb ik ook vaak, waarschijnlijk gewoon je verbeelding, maar dat andere... ik heb geen idee, kan ook gewoon toeval zijn...


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    addictive schreef:
    dat van dat mensen horen praten heb ik ook vaak, waarschijnlijk gewoon je verbeelding, maar dat andere... ik heb geen idee, kan ook gewoon toeval zijn...


    het is ZEKER weten geen verbeelding daar is het te vaak voor


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    apart..

    cutegirl13 schreef:
    (...)

    het is ZEKER weten geen verbeelding daar is het te vaak voor

    hmmm, ik heb het ook vaak howr, meestal als ik alleen thuis ben of in bed lig en alles stil is om me heen!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    vrolijk schreef:
    apart..


    My heart is yours and so am I

    No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mensenkennis, verbeelding, toeval, je buren die praten, verzinsels. Sorry.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Mensenkennis, verbeelding, toeval, je buren die praten, verzinsels. Sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Carcass schreef:
    Mensenkennis, verbeelding, toeval, je buren die praten, verzinsels. Sorry.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Carcass schreef:
    Mensenkennis, verbeelding, toeval, je buren die praten, verzinsels. Sorry.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik ook =O
    Ik ging een weekend bij mijn opa&oma slapen. Zei ik 's nachts tegen me zusje "Ik heb het gevoel dat ik morgen pijn ga lijden." Die dag daarna had ik een hele grote snee in mijn hand, en het prikte heel erg (cat)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Poseidon schreef:
    No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Carcass schreef:
    Mensenkennis, verbeelding, toeval, je buren die praten, verzinsels. Sorry.


    en

    Poseidon schreef:
    No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Poseidon schreef:
    No offence en ik wil hier ook geen discussie van maken, maar ik geloof het niet en denk dat je een beetje overdrijft. Toeval bestaat.


    Home is now behind you. The world is ahead!