• Hooooi Jac. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind van wel. Ik doe namelijk wat aan stage en school, deed ik echt noooooit (nerd)
    Jij ook nerd? :9~

    Ja, want ik heb vandaag vet veel huiswerk gemaakt en een 9 voor frans gehaald :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja, want ik heb vandaag vet veel huiswerk gemaakt en een 9 voor frans gehaald :'D

    Goedzoooooooo _O_
    Ik moet nog bezig met school en stage, maar ik moet ook nog koken.. (huil)


    -

    Trouwens, gisteren was een vriendschap tussen mij en een jongen bijna verbroken x'D


    -

    Hoezooooo? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had dus gister gesprek met hem over onze vrienschap :8 -hij zeurt daar altijd over, zolang ik bevriend met hem ben. dus ongeveer 2 jaar-'
    En hij heeft wel aantal gezegd dat hij echt op het punt staat om te zeggen dat hij klaar met me is blabla. Maar hij wil eerst alles geprobeerd hebben om onze vriendschap te redden. Het punt is alleen: dat boeit me allemaal zo totaal niks. Al zou onze vriendschap doodgaan, kan me niks schelen x'D
    Hmmm goeie vriendin ben ik eigenlijk :8


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik moest gebouwen bekijken voor CKV o.o

    Ah bah dat moest ik vorig jaar doen. Wat een ramp al die verslagen XD

    Alleen ik mocht het Empire State Building gebruiken, omdat ik daar geweest was, dus toen was het wel leuk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    (...)
    Goedzoooooooo _O_
    Ik moet nog bezig met school en stage, maar ik moet ook nog koken.. (huil)

    Wat ga je koken? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij was zat van me vanwege mijn gedrag naar hem toe, maar ik vind hem eigenlijk gewoon irritant en al die zeur gesprekken komen mijn strot uit.

    Dus niet denken dat ik een kut wijf ben tegen iedereen x'D


    -

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Ah bah dat moest ik vorig jaar doen. Wat een ramp al die verslagen XD

    Alleen ik mocht het Empire State Building gebruiken, omdat ik daar geweest was, dus toen was het wel leuk :'D

    Ja omg. Ik heb er nu 7. Alleen 3 nog niet ingeleverd. Maar ik moet er dus nog 1 ;p Maar dat komt goed. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Wat ga je koken? :3

    Aardappels uit de oven, kip en boontjes met spek _O_


    -

    Genius schreef:
    Hij was zat van me vanwege mijn gedrag naar hem toe, maar ik vind hem eigenlijk gewoon irritant en al die zeur gesprekken komen mijn strot uit.

    Dus niet denken dat ik een kut wijf ben tegen iedereen x'D

    Dat weet ik toch al :9~
    Maar is het zo'n emotionele zeikjongen dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Aardappels uit de oven, kip en boontjes met spek _O_

    Mag ik bij jou eten? (krul) Mijn vader kan niet koken haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja omg. Ik heb er nu 7. Alleen 3 nog niet ingeleverd. Maar ik moet er dus nog 1 ;p Maar dat komt goed. (nerd)

    Wij moesten er maar 6? ;o
    En ik heb dit jaar er ook nog voor, maar ik had het meteen vorig jaar allemaal gedaan XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Mag ik bij jou eten? (krul) Mijn vader kan niet koken haha.

    Beter een vader die niet kan koken, maar het wel probeert dan een vader die niet eens kookt. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dat weet ik toch al :9~
    Maar is het zo'n emotionele zeikjongen dan?

    Ja, echt ontzettend erg.

    Hahaha hij zei gisteravond tegen G dat ik kon opflikkeren. G vertelde het net tegen A en A vertelde dat dus net tegen mij x'D


    -