• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:35 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ikke!

    maar ik zal je de verhalenbesparen XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Beterschap!
    Ik heb ook wel onhandige acties op school, maar niet zo erg.

    ikke maar dan anders met woorden XD ik riep tiedens muziek keihard SHITE door de klas :') geloof me ja had de gezichten moeten zien van de mensen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lachen ze je uit om een hersenschudding? ;o Dat is best gaar, maar ehm..
    Sterkte! <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Beterschap.
    Ik ben eigenlijk niet zo onhandig, haha. Ik heb wel heel vaak een hersenschudding gehad, maar dat komt door het sporten, haha :')


    To live would be an awfully big adventure

    Beterschap (flower)
    Ik vind je echt heel zielig. ;D
    Ik ben niet onhandig, maar ik heb gewoon tjaa. Van die genante momenten. ;D Weet hoe je je voelt. ^^


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Alsof je je moet schamen omdat je gevallen bent. ¬¬'
    Maargoed,
    beterschap!
    (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee ik ben iets te fanatyk bij gym
    we moesten ooi die stomme piep test doen weet je wel de naam ben ik ff kwijt
    ik heb trap 9,5 gehaal toen ik lettelijk in elkaar zakte iedereen om me heen vragen van alles goed raakte in paniek

    waardoor ik hyperfetileren das kut zeg

    beterschap


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Meisje uit mijn klas was 2 week geleden hard gevallen en werd 3 dagen later wakker :')


    -

    ik weet dat een klas genoot die wert dacht ik onder uit gelopen of zo daardoor verzwikte hij zijn enkel hij lag op de grond lijk bleek was even totaal van de wereld kwam 30 sec later weer bij hebben ze hem voor zichtig laten opstaan om hem naar een stoel te brengen de leeraren heletijd tegen hem praten hij vield de heletijd weg dan kwam hij weer bij was hij weer weg kwam hij weer bij driekwatier later kwam ik hem tegen bij de paarden op een been gelukig was er niks aande hand alleen heel zwaar gekneust


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ja ikke XD


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Mij zou zoiets ook kunnen overkomen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury